Dragon Age: The Veilguard در ابتدا قرار بود یک بازی چندنفره باشد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای Dragon Age: The Veilguard
بازی Dragon Age: The Veilguard در ابتدا قرار بود یک بازی چند‌نفره آنلاین باشد اما استودیو سازنده تصمیم گرفت به ریشه بازی برگردد.
تبلیغات

گیم‌پلی بازی Dragon Age: The Veilguard اولین‌بار در رویداد ایکس باکس ۲۰۲۴ نمایش داده شد و مورد توجه گروهی از طرفداران مجموعه قرار گرفت. در هر حال استودیو در ابتدا برنامه متفاوت‌تری برای بازی داشته است. استودیو بایوور اخیرا اعلام کرد که دراگون ایج بعدی قرار بود یک بازی چند‌نفره باشد. این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که مجموعه دراگون ایج تا امروز در تلاش برای ساخت یک تجربه تک‌نفره با تاکید بر داستان و شخصیت‌ها بوده است و تمرکز روی بخش چندنفره می‌تواند آن جنبه‌های بازی را از بین ببرد.

گری مک‌کی، مدیر کل استودیو بایوور در مصاحبه با رسانه GameInformer اطلاعات جدیدی از فاز پیش‌تولید این پروژه افشا کرد. او اعلام کرد تصمیمات مختلفی درباره اینکه Dragon Age بعدی باید چه سبکی باشد، گرفته شد. او در ادامه افزود: «جایی در این فرایند تصمیم ما این بود که بازی چند‌نفره باشد. ما خیلی به این فکر کردیم اما احساس کردیم که اگر این اتفاق بیفتد، نمی‌توانیم به ریشه‌های خودمان برگردیم.»

بنا بر اظهارات او، دراگون ایج: وایل‌گارد زمانی قرار بود با تمرکز بر بخش چند‌نفره ساخته شود اما این بدین معنا بود که آن‌ها باید کاملا از ریشه‌های اصلی دراگون ایج دور می‌شدند و این رویکرد ممکن بود به مذاق طرفداران خوش نیاید.

مبارزه با دشمنان دره‌ سرسبز در بازی Dragon Age: The Veilguard

علاوه‌بر‌این، تمرکز بر بخش چند‌نفره به این معنا بود که باید یک لایو سرویس ساخته شود و درآمدزایی به هدف اصلی آن‌ها تبدیل شود و این احتمالا شرایط مناسبی برای این مجموعه نبود و کار را برای استودیو بایوور از این هم سخت‌تر می‌کرد. مک‌کی در ادامه توضیح داد که اگر ایده ساخت یک بازی چند‌نفره در آن زمان تایید می‌شد، بایوور نمی‌توانست این شخصیت‌های فراموش‌نشدنی فعلی را خلق کند.

بازی‌های مجموعه دراگون ایج داستان‌های عمیقی درباره شخصیت‌های خود دارند که بخش ضروری در تجربه یک عنوان نقش‌آفرینی به حساب می‌آید. به‌نظر می‌رسد که بایوور زمان زیادی را صرف فکر کردن به Dragon Age: The Veilguard کرده است و از آن جایی‌که قرار است این نسخه پس از یک دهه جان دوباره‌ای به این مجموعه دهد، تیم سازنده دقت بیشتری برای درست پیش بردن همه امور صرف می‌کنند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی عرضه خواهد شد.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات