بازی EA Sports FC 25 شامل سیزن پس پولی خواهد بود

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
بازی فوتبال EA Sports FC 25
شرکت الکترونیک آرتز رده پولی سیزن پس را در حالت‌های مختلف بازی EA Sports FC 25 گنجانده است.
تبلیغات

باتوجه‌به اینکه شرکت EA به‌تازگی از بازی EA Sports FC 25 رونمایی کرده است، جزئیات مختلف آن به‌ مرور در حال پخش شدن هستند. حال جدیدترین اخبار این بازی ورزشی نشان می‌دهند برای اولین‌بار سیزن پس پولی درکنار رده رایگان آن در دسترس قرار خواهد گرفت. رده پریمویم سیزن پس شامل بسته‌ها، بازیکن‌ها و آیتم‌های سفارشی خواهد بود و حالت‌های Career Mode ،Pro Clubs و Ultimate Team را در بر می‌گیرد.

بازیکن‌ها می‌توانند رده پریمویم سیزن پس را با استفاده از پوینت‌های FC یا سکه‌های آلتیمیت تیم خریداری کنند. کارکرد این رده پولی مشابه رده رایگان فعلی در بازی EA Sports FC 24 خواهد بود؛ به‌طوری‌که بازیکن‌ها باید مأموریت‌های مختلف را کامل کنند تا امتیاز بیشتری به‌دست آورند و به وسیله آن پاداش‌های سیزن پس از جمله سکه، پک‌های بازیکنان ویژه و آیتم‌های خاص را باز کنند.

همانطورکه توسط وب‌سایت VG247 تایید شده است، بازیکن‌ها پس از رسیدن به امتیاز خاصی در رده رایگان سیزن پس می‌توانند رده پریمویم را به‌عنوان یک پاداش اضافی فعال کنند. از آن‌جا به بعد بازیکن‌ها با پیشرفت در مأموریت‌ها و کسب امتیاز می‌توانند پاداش‌های هردو رده رایگان و پریمویم را باهم به‌دست آورند.

بازی فوتبال EA Sports FC 25

در توضیح این موضوع کارتیک ونکاتاشان، تهیه‌کننده آلتیمیت تیم سری EA Sports FC گفت: «رده رایگان سیزن پس همان چیزی است که بازیکن‌های EA Sports FC 24 هم‌اکنون در حال تجربه آن هستند. در بازی آینده هم می‌توانید این رده رایگان را همانطورکه الان است، مشاهده کنید. بااین‌حال ما رده پریمیوم را به سیزن پس اضافه می‌کنیم. این رده برای EA Sports FC 25 جدید خواهد بود و حالت‌های Clubs ،Career و Ultimate Team را در بر می‌گیرد.»

در ادامه ریچارد والتز، مدیر طراحی آتیمیت تیم توضیح داد: «در لول‌های بالا هیچ محتوایی از رده پولی نیست که نتوان آن را در رده رایگان به‌دست آورد. هیچگونه پاداش انحصاری برای خریداران رده پریمیوم وجود ندارد که سایر بازیکن‌ها را مجبور به پرداخت هزینه کند. ما محتوای سفارشی‌سازی را برای بازیکن‌ها، پک‌ها و باشگاه‌ها خواهیم داشت. همچنین خوب است بدانید برای خرید رده پریمیوم می‌توانید به دلخواه از سکه آلتیمیت تیم یا FC Point استفاده کنید.»

شرکت EA تاکنون به قیمت رده پریمیوم سیزن پس بازی EA Sports FC 25 اشاره نکرده است. این بازی در تاریخ ۶ مهر ۱۴۰۳ (۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات