عرضه PS5 Pro به تعویق نیافتاده است

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی کنسول پلی استیشن 5 از نمای نزدیک
تام هندرسون ادعا کرد که سونی هنوز برای عرضه کنسول پلی استیشن 5 پرو در سال ۲۰۲۴ برنامه دارد.
تبلیغات

از چند ماه پیش شایعه‌های زیادی از پلی استیشن 5 پرو به گوش می‌رسند که برخی از آن‌ها به عرضه کنسول میان-نسلی سونی در ماه سپتامبر اشاره دارند. اکنون که در میانه سال ۲۰۲۴ قرار داریم و هنوز از PS5 Pro رونمایی نشده است، این سؤال مطرح می‌شود که آیا این کنسول در سال جاری روانه بازار می‌شود یا با تأخیر به‌دست گیمرها خواهد رسید.

تام هندرسون از رسانه اینسایدر گیمینگ ادعا کرد که پلی استیشن 5 پرو به تعویق نیافتاده است و طرفدارها نتیجه‌گیری درستی از توییت اخیر این افشاگر نداشتند. با اینکه نگرانی‌هایی در خصوص تأخیر PS5 Pro وجود دارد، تام هندرسون با استناد به اسناد محرمانه می‌گوید که کنسول ارتقایافته سونی هنوز برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است.

ظاهرا کیت‌های توسعه پلی استیشن 5 پرو در بهار ۲۰۲۴ برای توسعه‌دهندگان ارسال شده است؛ درحالی‌که امکان ارسال درخواست پشتیبانی از این کنسول در تاریخ ۹ مرداد (۳۰ جولای) فراهم خواهد شد. گویا همه آثاری که پس از تاریخ ۲۵ شهریور (۱۵ سپتامبر) برای انتشار روی PS5 ارسال می‌شوند، ملزم به پشتیبانی از PS5 Pro خواهند بود.

هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر رونمایی از کنسول پلی استیشن 5 پرو باشیم. نظر به اینکه سونی پس از چند سال تصمیم به شرکت در توکیو گیم شو گرفته است، معرفی PS5 Pro در این رویداد دور از ذهن نخواهد بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات