تاریخ انتشار Juno، قهرمان بعدی Overwatch 2 مشخص شد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
Juno شخصیت جدید بازی اورواچ 2
جدیدترین آپدیت بازی Overwatch 2 قهرمان جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که می‌تواند سرعت پیشروی متحدانش را افزایش دهد و با نیروی Orbital Ray خود آسیب بیشتری را به دشمن وارد کند.
تبلیغات

براساس آخرین اخبار بازی، بلیزارد اینترتینمنت قهرمان پشتیبانی (Support) جدیدی را به بازی Overwatch 2 اضافه خواهد کرد که Juno نام دارد. این کاراکتر که پیش از این با اسم رمز Space Ranger شناخته می‌شد، با استفاده از یک Mediblaster می‌تواند آسیب‌های وارده به متحدان خود را درمان کند و با شعله آتش خود به دشمنان آسیب برساند. بازیکنان می‌توانند از تاریخ ۲۰ اوت (۳۰ مرداد) به‌عنوان بخشی از محتوای فصل دوازدهم بازی به این شخصیت دسترسی داشته باشند. در ادامه می‌توانید به تریلر گیم‌پلی بازی با حضور Juno نگاهی داشته باشید:

تماشای ویدیو از یوتیوب

مثل دیگر قهرمانان بازی از قبیل Mauga و Venture، بازیکنان می‌توانند به فرم اولیه‌ی این کاراکتر از تاریخ ۱۹ اوت دسترسی داشت باشند. علاوه‌بر Mediblaster، دیگر قابلیت‌های Juno شامل Pulsar Torpedoes می‌شود که ازطریق آن می‌تواند روی دشمن یا نیروهای خودی اصطلاحاً «لاک» کند تا به‌طور همزمان نیروی خودی را درمان کرده و به دشمن حمله کند.

Hyper Ring دیگر قابلیت این کاراکتر است که ازطریق آن می‌تواند امکان حرکت با سرعت بالا را برای عبور نیروهای خودی فراهم کند. این درحالی است که Orbital Ray به‌عنوان قابلیت Ultimate این کاراکتر، سطح آسیب به دشمنان و درمان متحدان آن را به حداکثر می‌رساند. علاوه‌بر این این‌ها، Juno می‌تواند با استفاده از Glide Boost روی هوا پرواز کرده و به آرامی فرود آید.

Juno در بازی Overwatch 2

فصل دوازدهم بازی شامل یک بتل پس پریمیوم و اسکین Mythic نیز می‌شود. همچنین عرضه احتمالی Clash به‌عنوان یکی از حالت‌های اصلی بازی نیز در این فصل وجود دارد. درحالی‌که تنها می‌دانیم این حالت جدید در سال جاری دردسترس قرار می‌گیرد و تاریخ عرضه مشخصی ندارد، بلیزارد قبلا یک تجربه آزمایشی و محدود از آن را در طول فصل دهم عرضه کرده بود. این تجربه آزمایشی شامل نقشه جدید Hanaoka (بازسازی Hanamura) می‌شد. زمانی‌که کلش به‌صورت کامل عرضه شود، یک نقشه دیگر هم در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد. در ادامه با انتشار جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

تجربه بازی Overwatch 2 به‌صورت رایگان دردسترس بازیکن‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد.

در ادامه نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات