اطلاعات فاش شده از ایکس باکس به کنترلر Special Edition جدیدی اشاره دارد

جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
کنترلر ایکس باکس
خبری که اولین‌بار توسط وبسایت Dealabs به نقل از یک منبع غیررسمی منتشر شده است، به کنترلر جدید ایکس باکس با نام احتمالی «Sky Cipher Special Edition» اشاره دارد.
تبلیغات

Billbil-kun یکی از منابع غیررسمی و قابل اتکایی است که قبلاً جزئیات مهمی را درباره کنترلرهای جدید ایکس باکس منتشر کرده است. این منبع اخیراً مدعی شده است که مایکروسافت در نظر دارد تا در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) رسماً از کنترلر وایرلس ایکس باکس به نام Sky Cipher Special Edition رونمایی کند. همچنین امکان ثبت سفارش پیش خرید این محصول نیز احتمالاً در همین تاریخ برای طرفداران فراهم خواهد شد.

آن‌ها همچنین پیش‌بینی می‌کنند که زمان عرضه نهایی این کنترلر نیز ۱۳ اوت (۲۳ مرداد) تعیین شود. وبسایت Dealabs در ادامه توضیح می‌دهد که هنوز این تاریخ توسط مایکروسافت قطعی نشده است.

Dealabs در این گزارش خاطر نشان کرد که قیمت این کنترلر ۶۹.۹۹ یورو تعیین شده است که با دیگر کنترلرهای قبلی Special Edition ایکس باکس یکسان است.

بااین‌حال Billbil-kun اظهار نظری درباره ظاهر کنترلر Sky Cipher نداشته است. آن‌ها فقط به این موضوع اشاره کردند که باتوجه به نام آسمان در نام‌گذاری این محصول، احتمالاً ظاهر این دسته شامل المان‌های آبی رنگ خواهد بود.

2024-7-xbox

Dealabs در توضیحات خود اشاره‌ای به احتمال پشتیبانی این دسته از Haptic feedback نداشت. کنترلرهای قبلی سری Special Edition ایکس باکس مانند Stellar Shift از قابلیت‌هایی مانند بافت متفاوت پوسته‌ی گریپ‌های دسته، فناوری جدید بلوتوث و موارد دیگری برخوردار بودند.

ایکس باکس اخیراً یک کنترلر خاص با تم ددپول را برای هدیه به کاربران در توییتر معرفی کرده بود که به خاطر طراحی نامعارف خود اظهارنظرات زیادی را در اینترنت ایجاد کرد. البته مشخص است که این یک طرح محدود تبلیغاتی برای اکران فیلم جدید ددپول بود. هفته آینده فیلم Deadpool and Wolverine اکران می‌شود و احتمال گسترش همکاری‌های آن با ایکس باکس وجود دارد.

ایکس باکس در ماه مارس گذشته هم از کنترلر جدیدی با مضامین Fallout رونمایی کرد که بازیکنان می‌توانستند آن را شخصی‌سازی کنند. این دسته هم در ارتباط با موفقیت‌های اخیر سریال فال اوت در شبکه آمازون بود.

در ادامه نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات