گیم پلی کلاس Spiritborn بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 نمایش داده شد

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کلاس Spiritborn در Diablo 4: Vessel of Hatred
بسته الحاقی Diablo 4: Vessel of Hatred کلاس جدید Spiritborn را به بازیکنان معرفی می‌کند که در این ویدیو به گیم‌پلی آن نگاهی داریم.
تبلیغات

بلیزارد برای انتشار بسته‌های الحاقی دیابلو ۴ به‌شکل سالانه برنامه دارد و در ابتدای سال جاری تأیید کرد که روی دو بسته الحاقی کار می‌کند. اولین بسته الحاقی بازی Diablo 4 با نام Vessel of Hatred تأیید شده است. محتوای جدیدی که خصوصا طرفدارهای دیابلو ۲ به‌هیچ‌عنوان نباید از دست بدهند. این بسته گیمرها را به جنگل‌های توراجان بازمی‌گرداند و در مرکز حوادث به ماجراهای مفیستو، یکی از ۳ شیطان بزرگ مجموعه (Prime Evils) می‌پردازد.

این بسته قرار است کلاس جدیدی به نام Spiritborn به بازی اضافه کند که بومی منطقه‌ای به نام Nahantu است و برای اولین‌بار در تاریخ سری دیابلو شاهد حضور آن در نسخه‌ای از این مجموعه هستیم. منطقه Nahantu فضایی جنگلی خواهد داشت و تعداد زیادی دانجن و استرانگهلد برای آن طراحی شده است. DLC پولی بازی همچنین قرار است آپگرید‌های زیادی برای گیمرهای فعلی داشته باشد و حتی مواردی مثل مأموریت‌های جدید Tree of Whispers هم به بازی اضافه خواهند شد.

در این راستا، تریلر جدیدی از گیم‌پلی این کلاس جدید منتشر شده است که در ادامه می‌توانید به آن نگاهی داشته باشید:

تماشای ویدیو از یوتیوب

اعضای منتخب این کلاس، از کودکی به Spiritborn تبدیل می‌شوند و تنها تعداد کمی از آن‌ها موفق به پاسخگویی به آن می‌شوند. با احضار Spirit Guardianها، آن‌‌ها می‌توانند انواع قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را آزاد کنند. این موارد، شامل یک حمله جهشی قدرتمند و به‌دنبال آن، به آتش کشیدن منطقه‌ای از میدان نبرد می‌شود. ضربات پنجه آتشین، شعله‌های آتش، بومرنگ‌های یخی، گرداب الکتریکی و پخش کردن نیروهایی از آفت به سمت دشمنان از دیگر قابلیت‌های آن‌ها است.

این بسته الحاقی در تاریخ ۸ اکتبر (۱۷ مهر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات