پیش‌نمایش بازی Star Wars Outlaws باعث نارضایتی شدید طرفداران شده است

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Star Wars Outlaws با حضور شخصیت‌ها
بسیاری از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان اعتراض خود به کیفیت بصری بازی Star Wars Outlaws را نشان دادند.
تبلیغات

استودیو مسیو اینترتینمنت هم‌اکنون توسعه بازی موردانتظار Star Wars Outlaws را بر عهده دارد و آن را جاه‌طلبانه‌ترین اثر خود تا به امروز شمرده است. این استودیو به بازیکن‌ها وعده داده است برای توسعه Star Wars Outlaws از فرمول همیشگی بازی‌های جهان-باز یوبیسافت فاصله می‌گیرد تا بتواند تجربه‌ای غنی و شگفت‌انگیز را در دنیای جنگ ستارگان به ارمغان آورد.

باتوجه‌به‌اینکه تا انتشار بازی Star Wars Outlaws در ماه آگست زمان زیادی باقی نمانده، استودیو مسیو اینترتینمنت اخیرا پیش‌نمایشی از گیم‌پلی بازی را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. بااین‌حال واکنش طرفداران به این پیش‌نمایش چندان مثبت نبودهاست و بسیاری گیم‌پلی بهینه‌نشده بازی را مورد انتقاد قرار داده‌اند. همین موضوع سبب شد تا جدیدترین ویدیو از گیم‌پلی بازی Star Wars Outlaws در یوتیوب با دیسلایک‌های مخاطبان بمباران شود؛ به‌طوری‌که این تریلر حدود ۸ هزار لایک دارد و در مقابل از ۱۶ هزار مخاطب دیسلایک دریافت کرده است.

محاصره شدن شخصیت اصلی توسط دشمنان در بازی Star Wars Outlaws

بازیکن‌ها در پست مربوط‌به این تریلر به کیفیت پایین انیمیشن‌های صورت، افکت‌های قطرات آب و انفجارها اعتراض داشتند و همه آن‌ها را قدیمی شمردند. همچنین سایر بازیکن‌ها الهام‌بخش بودن گیم‌پلی این بازی را زیر سؤال بردند و گفتند یوبیسافت قصد دارد یک بازی سرشار از مأموریت‌های تکراری را که اکثرا با مضمون جابجایی بین نقاط مبدا و مقصد هستند به نمایش گذارد.

در ادامه یوبیسافت به این اعتراض‌ها واکنش نشان داد و در پاسخ به سوالات درباره تأخیر احتمالی عرضه Star Wars Outlaws برای بهینه‌سازی بیشتر گفت توسعه این بازی قبلا تمام شده است و تاخیری در کار نخواهد بود؛ بنابراین بازیکن‌ها باید در همان تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ آگست ۲۰۲۴) منتظر عرضه بازی باشند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات