بازی EA Sports College Football 25 در مسیر موفقیت قرار دارد

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی بازی EA Sports College Football 25
بازی EA Sports College Football 25 قبل از انتشار رسمی به آمار فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده است.
تبلیغات

با اینکه بازی EA Sports College Football 25 هم‌اکنون در فاز دسترسی زودهنگام به سر می‌برد، اما از موفقیت قابل‌توجه‌ای برخوردار شده؛ زیرا فقط در هفته گذشته توسط بیش از ۷۰۰ هزار نفر به‌طور همزمان در تمام پلتفرم‌های موجود تجربه شده است. اگر مشتاق تجربه EA Sports College Football 25 هستید، هم‌اکنون ۱۰ ساعت از آن به‌صورت رایگان در سرویس EA Play قابل بازی است. خریداران نسخه آلتیمیت نیز به بازی دسترسی زودهنگام دارند.

پس از موفقیت مجموعه NCAA در بیش از دهه پیش، اخیرا شرکت الکترونیک آرتز تصمیم گرفت با بازی EA Sports College Football 25 دوباره به دنیای فوتبال دانشگاهی بازگردد. آثار ورزشی این‌چنینی در آمریکای شمالی بسیار محبوب هستند؛ به همین دلیل است که می‌بینید بازی‌هایی مانند NBA و Madden NFL به‌طور مکرر در صدر نمودارهای فروش فیزیکی قرار دارند.

گیم پلی بازی College Football 25

طرفداران فوتبال دانشگاهی سال‌ها منتظر بازی جدیدی بوده‌اند؛ بنابراین انتظار می‌رود که EA Sports College Football 25 پس از انتشار به موفقیت‌های بسیار بیشتری نیز دست پیدا کند و درآمد عظیمی را برای شرکت الکترونیک آرتز به ارمغان بیاورد.

بازی EA Sports College Football 25 به گیمرها فرصت می‌دهد تا یک برنامه فوتبال دانشگاهی قابل اجرا را از پایه بسازند. در این بازی شما مدیریت بخش‌های مختلفی از جمله کادر مربیگری، جذب بهترین استعدادها و موارد دیگر را بر عهده خواهید داشت.

بازیکن ایجاد شده توسط شما زندگی واقعی یک دانشجوی ورزشکار را تجربه خواهد کرد؛ از جمله مدیریت برنامه هفتگی، نمره‌ تحصیلی و موارد دیگر. همچنین بازیکن با کسب اعتماد مربی می‌تواند به مدت بیشتری در زمین بازی حضور داشته باشد.

بازی EA Sports College Football 25 امروز برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات