EA Sports FC 25 بخش قراردادهای آلتیمت تیم را حذف می کند

شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
بازی فوتبال EA Sports FC 25
بازی EA Sports FC 25 قرار است بخش قراردادها را از آلتیمیت تیم حذف کند.
تبلیغات

آیتم‌های قراردادی قبلا برای بازی کردن در این حالت پرطرفدار یک امر ضروری به حساب می‌آمدند اما در FC 25 خبری از آن‌ها نیست. با این که به دست آوردن این آیتم‌های قراردادی کار سختی نبودند اما یک کار تکراری و کلافه‌کننده برای بازیکنان بود که آن را تبدیل به یک امر روزمره کرده بود که بیش از هر کار دیگری باید تکرار می‌شد. هنوز مشخص نیست که این آیتم‌ها قرار است با سیستم دیگری جایگزین شوند یا خیر.

بازیکنان به دفعات از EA درخواست کرده بودند تا یک دکمه «اعمال به همه» به این بخش اضافه کند تا بتوانند قراردادهای منقضی را نوسازی کنند و همه قراردادها را یک جا تغییر دهند.

بازی EA Sports FC 25 در تاریخ ۶ مهر برای پلی استیشن ۵ و ۴، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

زین الدین زیدان و جود بلینگهام در اف سی ۲۵ zidane and bellingham in ea sports fc 25

الکترونیک آرتز همچنین خبر از اضافه شدن حالت‌های جدید و مختلف به این بازی جدید داده که شامل حالت Rush هم می‌شود که در آن بازیکنان در مسابقات ۵ به ۵ با یکدیگر رقابت می‌کنند. این حالت در بخش‌های کیک-آف، آلتیمیت تیم و باشگاه‌ها قرار گرفته و جایگزین حالت محبوب «ولتا» شده است.

این شرکت همچنین خبر از تغییراتی در بخش آلتیمیت تیم هم داده است که شامل یک فضای مجزا برای آیتم‌های تکراری و همچنین آیتم‌های Evolution بیشتر که حالا قابلیت شخصی‌سازی شدن هم دارند، می‌شود.

حالت حرفه‌ای یا کریر نیز در این بازی برای اولین قابلیت انتخاب فوتبال بانوان را دارد که برای اجرای آن مجبور شده تا لایسنس تعداد زیادی از بهترین لیگ‌های فوتبال بانوان و همچنین لیگ قهرمانی اروپای بانوان را نیز خریداری کند.

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات