بازی Star Wars Outlaws بدون تاخیر عرضه خواهد شد

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Star Wars Outlaws با حضور شخصیت‌ها
با اینکه پیش‌نمایش‌های اخیر Star Wars Outlaws برخی از طرفداران را ناامید کرده است، اما یوبیسافت قصد ندارد انتشار بازی را به تعویق بیندازد.
تبلیغات

بازی Star Wars Outlaws تاکنون با واکنش‌های ضد و نقیضی از سوی طرفداران روبه‌رو شده است. پیش‌نمایش‌های اولیه بازی با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شدند و اکثر منتقدان نگرانی‌های خود را در مورد فرمول جهان باز یوبیسافت ابراز کردند.

رسانه IGN ویدیویی را در اوایل این ماه منتشر کرد که برای جلوه‌های بصری ضعیف، نرخ فریم پایین و مشکلات دیگر مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که استودیوی سازنده هنوز به ساخته خود ایمان دارد و قرار نیست انتشار آن را به تعویق بیندازد.

از آنجایی‌که آخرین ویدیو با انتقاداتی مواجه شد و طرفداران مشکلات زیادی را پیدا کردند، یکی از تحلیلگران آمریکایی در جلسه پرسش و پاسخ اخیر از تیم یوبیسافت پرسید که آیا قصد دارند انتشار بازی را به زمان دیگری موکول کنند؟

در پاسخ به سؤال او، فردریک دوگت، مدیر مالی یوبیسافت تایید کرد که مراحل ساخت Star Wars Outlaws قبلا به پایان رسیده است و تیم سازنده قصد ندارند بازی را بیش از این توسعه دهند. فردریک دوگت به وضوح گفت: «بازی مطابق برنامه قبلی در تاریخ ۳۰ اوت (۹ شهریور) منتشر خواهد شد.»

مدیر مالی یوبیسافت در ادامه اظهار داشت که تیم سازنده به‌زودی محتوای باکیفیت بیشتری را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت. این استودیو همچنین در مورد گرافیک محصول نهایی مطمئن است و می‌گوید که کیفیت نسخه نهایی بسیار بالا خواهد بود. دوگت درنهایت گفت: «ما از تمام ظرفیت موتور خود استفاده کرده‌ایم و فکر می‌کنم مردم آن را دوست خواهند داشت.»

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات