بازی Lego Horizon Adventures روایت خشنی نخواهد داشت

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی الوی و وارل در دنیای لگویی LEGO Horizon Adventures
کارگردان روایی استودیوی گوریلا گیمز می‌گوید که بازی Lego Horizon Adventures برای مخاطبان کم‌سن‌و‌سال نیز مناسب خواهد بود.
تبلیغات

با اینکه Horizon Zero Dawn و Horizon Forbidden West به‌عنوان بازی‌های بزرگسالانه شناخته نمی‌شوند، اما مطمئنا برای کودکان نیز مناسب نیستند. اوایل تابستان سال ۲۰۲۴ استودیوی گوریلا گیمز و شرکت سونی اعلام کردند که ماجراجویی‌های شخصیت الوی در دنیای لگو اقتباس خواهند شد.

آثار لگو برای طیف سنی کودک تا بزرگسال توسعه می‌یابند و به همین دلیل نمی‌توان تمام عناصر بازی‌های Horizon را در دنیای لگو پیاده‌سازی کرد. جیمز ویندلر، کارگردان روایی استودیوی گوریلا گیمز، در این‌باره توضیح می‌دهد: «ما سعی کرده‌ایم تا جای ممکن داستان بازی‌ها را دست‌نخورده نگه داریم؛ اما بسیاری از اتفاقات جهان Horizon مانند نابودی دنیا و... موضوع بسیار سنگینی برای یک کودک هشت‌ساله به شمار می‌روند؛ بنابراین تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این موضوعات را در قالبی مناسب به کودکان نشان دهیم.»

در گذشته نیز شاهد چنین رویکردی در آثار لگو بوده‌ایم. بازی‌های Lego Star Wars لحظات غم‌انگیزی مانند قطع شدن دست لوک اسکای‌واکر را به شکلی طنزآمیز نشان می‌دهند. حال به نظر می‌رسد که Lego Horizon Adventures نیز مسیر مشابه‌ای را دنبال خواهد کرد.

Lego Horizon Adventures قطعا با بازی‌های اصلی تفاوت‌های کوچکی خواهد داشت؛ اما با این وجود جیمز ویندلر می‌گوید که جهان لگویی خلق‌شده توسط آن‌ها حس و حال مشابه‌ای با بازی‌های Horizon دارد. او همچنین تایید کرد که اشلی برچ و جی‌بی بلان دوباره در نقش‌های الوی و روست قرار خواهند گرفت.

بازی Lego Horizon Adventures در اواخر سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات