تصاویر فاش شده از بتسدا به دنیای بازی The Elder Scrolls 6 اشاره دارند

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
بازی The Elder Scrolls 6 شرکت بتسدا
یکی از طراحان کانسپت‌های هنری بتسدا به‌طور تصادفی تصاویری از بازی The Elder Scrolls 6 را در پینترست منتشر کرد که دنیای Hammerfell بازی تعلق دارند.
تبلیغات

مدت زیادی است که در شایعات و گمانه زنی‌ها، Hammerfell را به‌عنوان ستینگ بازی جدید The Elder Scrolls می‌شناسیم؛ موضوعی که به‌نوعی در سال ۲۰۱۸ و با معرفی رسمی بازی تأیید شده بود. اما حالا برای اولین‌بار تصاویری از دنیای این بازی توسط یکی از طراحان کانسپت‌های هنری بازی فاش شده است که ویژگی‌های محیطی و شخصیت‌های دنیای بازی را نشان می‌دهد. این تصاویر به‌طور تصادفی در حساب کاربری پینترست طراح بازی منتشر شده است.

تاریخ یازدهم ماه ژوئیه، به‌عنوان ششمین سالگرد انتشار اولین تیزر بازی The Elder Scrolls 6 توسط بتسدا لقب می‌گیرد که در جریان رویداد E3 سال ۲۰۱۸ اتفاق افتاد. البته که اولین شایعات درباره درنظرگرفتن Hammerfell به‌عنوان ستینگ بازی TES 6 به مدت‌ها قبل از آن برمی‌گردد و معرفی رسمی این بازی، اولین اشاره‌ی توسعه‌دهندگان بازی به صحت این شایعات بود.

تیزر معرفی بازی نگاهی اجمالی به دشت وسیع، سرزمین‌های کوهستانی و خط ساحلی طولانی دنیای بازی The Elder Scrolls 6 داشت که همه‌ی آن‌ها به‌طور متعارف به‌عنوان بخشی از سرزمین مادری Redguard در دنیای این بازی‌ها در نظر گرفته می‌شوند.

سلاح های بازی The Elder Scrolls 6

این گمانه زنی‌ها حالا توسط ری لدرر (Ray Lederer)، تصویرگر ارشد کانسپت‌های هنری بازی در استودیوی بتسدا که از سال ۲۰۰۸ در این تیم مشغول به کار است، تقویت شده است. حساب کاربری او در پینترست با نام کاربری railgun اخیراً تصاویری را به اشتراک گذاشته است که با عنوان «مردان»، «لباس‌ها» و «سلاح‌ها» و همچنین «مناظر» و موارد دیگر منتشر می‌شوند. وجه اشتراک همه‌ی این‌ها، نمایش مردم، هنر، معماری و فرهنگ سرزمین‌های شمال آفریقا و خاورمیانه است مدت‌ها به‌عنوان الهام بخش دنیای Hammerfell و Redguards در داستان‌های The Elder Scrolls شناخته می‌شدند.

برخی کاربران از فعالیت‌های اخیر لدرر در رسانه‌های اجتماعی اینطور نتیجه‌گیری می‌کنند که بازی نقش آفرینی مورد انتظار بتسدا باید در Hammerfell جریان داشته باشد. لدرر بعد از افشای این تصاویر، پروفایل پینترست خود را به حالت پرایوت درآورد. این اقدام او، افشای تصادفی اطلاعات بازی را قوت می‌بخشد.

مردان در بازی The Elder Scrolls 6
دنیای ماهی ها در بازی The Elder Scrolls 6

اما یکی از تصاویری که در اکانت خصوصی این شخص دیده می‌شود، یک تابلوی نسبتاً گسترده با اشاره به ماهی گیری از انواع ماهی‌های آب شور است که می‌تواند به‌معنی بازگشت مکانیزم ماهیگیری Skyrim یا به‌طور کلی درنظرگرفتن حیات دریایی در دنباله‌ی این بازی باشد. ماهی‌ها از بازی TES 2: Daggerfall هم به‌عنوان یک گونه متخاصم مثل Slaughterfish و هم به‌عنوان طعمه در این مجموعه حضور داشتند.

احتمالاً مدت زیادی طول خواهد کشید تا بتسدا به‌طور رسمی ستینگ بازی جدید الدر اسکرولز را به نمایش بگذارد. چراکه این بازی هنوز به مرحله تکمیل فرایند ساخت نزدیک هم نشده است و بعد از عرضه بازی Starfield در سال ۲۰۲۳ صرفاً وارد مرحله عملیاتی ساخت شده بود. کمی قبل از این تاریخ بود که فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت پیشنهاد کرد که نباید حداقل تا پنج سال دیگر انتظار عرضه TES 6 داشت که یعنی سال ۲۰۲۸ نزدیک‌ترین تاریخ برای عرضه این بازی در نظر گرفته می‌شود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات