سامورایی جک و بیتل‌جوس به MultiVersus می‌آیند

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مبارزات نفس‌گیر سامورایی جک و بیتل‌جوس در بازی MultiVersus
شرکت برادران وارنر با پخش تریلر جدیدی از زمان راه‌یابی سامورایی جک به بازی MultiVersus رونمایی کرد.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کاراکتر سامورایی جک به‌زودی به بازی مبارزه‌ای رایگان MultiVersus اضافه می‌شود. شرکت Warner Bros با پخش تریلر جدیدی اعلام کرد که این مبارز در تاریخ ۲ مرداد ۱۴۰۳ (۲۳ جولای ۲۰۲۴) دردسترس بازیکن‌ها قرار خواهد گرفت. در انتهای این تریلر راه‌یابی کاراکتر بیتل‌جوس به بازی مولتی‌ورسز در فصل جاری نیز تأیید شد و به کاراکترهای انیمیشن سریالی The Animaniacs (یاکو و واکو) اشاره شد.

انیمیشن سریالی Samurai Jack بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ به نمایش درآمد و در سال ۲۰۱۷ ریبوت شد. این انیمیشن که توسط گندی تارتاکوفسکی ساخته شد، به‌خاطر داستان‌سرایی و سبک بصری منحصربه‌فرد مورد تحسین قرار گرفت.

حالت Ranked با شروع فصل دوم در تاریخ ۲ مرداد (۲۳ جولای) به MultiVersus اضافه می‌شود. این حالت به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که در مسابقات یک دربرابر یک بازیکن و دو دربرابر دو بازیکن شرکت کنند و با قرارگیری در رتبه‌های بالاتر تابلو امتیازات جهانی امتیازاتی را برای دریافت پاداش‌های انحصاری کسب کنند. فصل دوم مولتی‌ورسز شامل نقشه جدیدی با نام Water Tower نیز می‌شود که امکان رقابت در برج آب نمادین برادران وارنر را فراهم می‌کند.

نسخه Early Access بازی MultiVersus در تابستان ۲۰۲۲ منتشر شد، اما شرکت برادران وارنر در سال ۲۰۲۳ تصمیم به حذف این نسخه از همه فروشگاه‌های دیجیتالی گرفت. نسخه نهایی بازی مولتی‌ورسز در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۳ (۲۸ مه ۲۰۲۴) دردسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس قرار گرفت و سه کاراکتر جوکر از دی‌سی کامیکس، جیسون ورهیز از فیلم‌های Friday the 13th و Banana Guard از انیمیشن Adventure Time را به‌همراه آورد.

اوایل ماه جاری کاراکتر مأمور اسمیت از مجموعه فیلم‌های The Matrix (ماتریکس) با به‌روزرسانی ۱.۰۵ به بازی MultiVersus راه پیدا کرد. دو حالت تازه با نام Free-For-All و Spectator نیز در این به‌روزرسانی به بازی اضافه شدند. شما می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر سامورایی جک را در کانال یوتیوب بازی مولتی‌ورسز تماشا کنید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات