خالق خدای جنگ طراحی شخصیت‌های بازی Concord را افتضاح توصیف کرد

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
نشستن دور میز شخصیت‌های بازی Concord
دیوید جفی، خالق سری خدای جنگ، در جدیدترین پیام خود طراحی شخصیت‌های بازی Concord را افتضاح خواند.
تبلیغات

بازی Concord به‌عنوان جدیدترین انحصاری سرویس زنده پلی استیشن در مسیر عرضه آینده قرار گرفته است. برگزاری تست‌های بتای اخیر که برای پیش‌خریدکنندگان و عموم بازیکن‌ها برگزار شد نشان می‌دهند که بازیکن‌ها استقبال چندانی از این محصول نکرده‌اند. همچنین آمار و ارقام نشان می‌دهند اوج تعداد بازیکن‌های همزمان تست بتای این بازی که رایگان در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار گرفته بود، به‌زحمت تا سه هزار نفر رسیده است.

پس‌از‌ برگزاری تست‌های بتا بسیاری از مخاطبان نظرات خود را درباره بازی Concord به اشتراک گذاشته‌اند که در میان آن‌ها دیوید جفی، خالق مجموعه God of War پلی استیشن هم حضور داشت. این توسعه‌دهنده در بازخورد خود واکنش تندی نسبت‌به طراحی شخصیت‌های بازی Concord توسط استودیو فایروالک نشان داد و گفت: «از طراحی شخصیت‌های این بازی متنفرم. چه فاجعه‌ای!»

بااین‌حال جفی در ادمه به تحسین گیم‌پلی Concord پرداخت و آن را سرگرم‌کننده توصیف کرد. درحالی‌که بخش دوم نظر جفی با دیدگاه بسیاری از بازیکن‌هایی که بتای بازی را تجربه کرده‌اند همخوانی ندارد، اما همگی در زمینه طراحی بدون نوآوری و نامطلوب شخصیت‌ها اتفاق نظر دارند.

نبردهای اکشن در بازی Concord

بازی Concord از زمان رونمایی خود تاکنون با واکنش‌ها و انتقادهای سخت مخاطبان مواجه شده است. بسیاری از مخاطبان طراحی شخصیت‌ها و گیم‌پلی این بازی را یک الگوبرداری ضعیف از Overwatch و Guardians of The Galaxy می‌دانند که در پیدا کردن هویت مستقل و خلاقانه خود شکست خورده است. درحال‌که باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی تیراندازی چندنفره آینده پلی استیشن در زمان عرضه چه عملکردی دارد، واکنش‌های ابتدایی نسبت به تجربه آن کاملا نگران‌کننده بوده‌اند.

باتوجه‌به اینکه بازی‌های سرویس زنده با چالش‌های زیادی برای موفقیت در بازار مواجه هستند و در این میان رقبای بزرگی دارند، برچسب قیمتی ۵۰ دلاری Concord می‌تواند یکی دیگر از دلایل عدم تمایل بازیکن‌ها نسبت‌به تجربه آن باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات