تاریخ آغاز چپتر ششم بازی Fortnite لو رفت

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
محیط و کاراکترهای Fortnite
تاریخ عرضه چپتر ششم بازی Fortnite فاش شده است و نزدیک‌تر از آن چیزی است که انتظار داشتیم.
تبلیغات

فصل سوم از چپتر پنجم بازی Fortnite وارد ماه‌های پایانی خود می‌شود و همه انتظار داشتند که تمرکز اپیک گیمز روی فصل چهارم باشد؛ اما در عوض اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که چند ماه پایانی سال ۲۰۲۴ می‌تواند به یکی از هیجان‌انگیزترین رویدادهای تاریخ فورتنایت تبدیل شود.

Wensoing که از افشاگران معروف Fortnite است، فاش کرده که فصل اول از چپتر ششم این بازی قرار است در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۱ آذر ۱۴۰۳) شروع شود. این موضوع بدان معنا خواهد بود که چپتر دوم Fortnite OG نیز می‌تواند در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۱ آبان ۱۴۰۳) کار خود را آغاز کند.

مانند تمام چپترهای قبلی، چپتر ششم نیز تغییرات زیادی را با خود از جمله مکانیک‌های تازه، حالت‌های جدید، تغییرات عمده در UEFN و موارد بسیار دیگر به‌همراه خواهد داشت. گفته می‌شود که با شروع چپتر ششم گیمرها می‌توانند مانند بازی‌های Call of Duty روی زمین دراز بکشند.

همچنین یک سیستم جدید به بازی اضافه خواهد شد و تحول بزرگی را در مکانیک‌های Climbing و Mantling اعمال خواهد کرد. علاوه‌بر موارد فوق به‌نظر می‌رسد که با شروع چپتر ششم، زاویه دوربین اول‌شخص برای اولین‌بار به بازی فورتنایت اضافه می‌شود و همین موضوع طرفداران را حسابی هیجان‌زده کرده است.

در اوایل سال جاری میلادی، نقشه راه کاملی از Fortnite لو رفت و نشان داد که چپتر ششم این بازی تا قبل از آغاز سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. تاکنون تمام چیزهایی که روی آن نقشه از جمله همکاری با مجموعه جنگ ستارگان، گروه موسیقی متالیکا و موارد دیگر بوده به حقیقت پیوسته است.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات