تیزر جدید بازی Street Fighter 6 به زمان اضافه شدن تری بوگارد اشاره دارد

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
تری بوگارد آماده مبارزه در بازی Street Fighter 6
شرکت کپکام با پخش یک تیزر به زمان اضافه شدن تری بوگارد از سری Fatal Fury به بازی Street Fighter 6 اشاره کرد.
تبلیغات

کپکام محتوای سال دوم بازی Street Fighter 6 را با اضافه کردن M. Bison به فهرست مبارزان شروع کرد. حال این ناشر ژاپنی رسما تایید کرد برای اضافه کردن Terry Bogard به‌عنوان دومین شخصیت الحاقی سال دوم در پاییز ۲۰۲۴ برنامه دارد. در ادامه کپکام اولین تیزر از تری بوگارد را با طرفداران به اشتراک گذاشت و تایید کرد این مبارز در حالت‌های World Tour ،Battle Hub و Fighting Ground در دسترس خواهد بود.

تری بوگارد تاکنون به‌عنوان مبارز اصلی در بازی‌های Fatal Fury ،The King of Fighters و Garou: Mark of the Wolves حضور داشته است. کمبوهای او ترکیبی از فنون رزمی بوکس، کیک بوسکینگ و درگیری‌های خیابانی خواهد بود تا با ترکیب آن‌ها ضربه‌های سختی به حریف خود بزند. در تیزر معرفی این مبارز می‌توانیم فن نمادین Burn Knuckle او همراه‌با ژست پیروزی منحصربه‌فردش را مشاهده کنیم.

همچنین در ادامه می‌توانیم شخصیت اصلی حالت World Tour را در میان جمعیت ببینیم که تایید می‌کند تری بوگارد به‌عنوان استاد در این حالت حضور خواهد داشت. کپکام قبلا تایید کرده است بعد از تری بوگارد دو شخصیت الحاقی دیگر به‌نام‌های مای شیرانویی از سری Fatal Fury و النا از Street Fighter 3: New Generation در مسیر اضافه شدن به فهرست مبارزان Street Fighter 6 هستند.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات