هیدکی کامیا مشتاق دنباله‌های Okami و Viewtiful Joe است

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
آماتراسو در بازی Okami HD
هیدکی کامیا در جدیدترین مصاحبه خود از علاقه‌اش به بازی‌های Okami و Viewtiful Joe می‌گوید.
تبلیغات

هیدکی کامیا، کارگردان Resident Evil 2 و بازیساز شرکت کپکام می‌گوید هنوز مشتاق است که روزی بتواند دنباله بازی‌های Okami و Viewtiful Joe را تجربه کند. او در مصاحبه جدید خود با ایکومی ناکامورا صراحتا اعلام کرد که می‌خواهد به دنیای Okami بازگردد و اظهار داشت:

«سازندگان وظیفه دارند دنباله‌هایی را خلق کنند که طرفداران می‌خواهند ببینند. من هنوز احساس می‌کنم به وظیفه‌ام در قبال Okami عمل نکرده‌ام؛ بنابراین از شرکت کپکام می‌خواهم که اجازه دهد دنباله این بازی را با کمک یکدیگر بسازیم. بازی Viewtiful Joe 3 نیز برای من چنین جایگاهی دارد.»

تصویری از هیدکی کامیا خالق بازی بایونتا

هیدکی کامیا ادعا کرد که کپکام از منظر تجاری به احیای مجموعه‌های Okami و Viewtiful Joe علاقه‌مند نیست. او سال گذشته از استودیوی پلاتینیوم گیمز جدا شد و در ماه دسامبر (آذر) اعلام کرد که در حال حاضر بیکار است. در آن زمان هیدکی کامیا گفت که استودیوی پلاتینیوم گیمز را پس از بررسی‌های فراوان و براساس باورهایش ترک کرده است.

او اخیرا در کانال یوتیوب خود در مورد افکار و احساساتش صحبت می‌کند و نظراتش را در مورد موضوعات مختلف با مردم به اشتراک می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا شما نیز مانند هیدکی کامیا به بازی‌های جدید Okami و Viewtiful Joe علاقه‌مند هستید؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات