سازنده MultiVersus توسط شرکت برادران وارنر خریداری شد

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
تصویر هنری بازی Multiversus شرکت برادران وارنر
شرکت برادران وارنر استودیو Player First Games، سازنده MultiVersus را خریداری کرد.
تبلیغات

شرکت برادران وارنر گیمز استودیو Player First Games، سازنده MultiVersus را خریداری کرد. برادران وارنر ناشر این بازی رایگان فایتینگ بود. پلیر فرست گیمز در سال ۲۰۱۹ در لس آنجلس توسط تونی هوینح، رئیس استودیو و کریس وایت، سرپرست تکنولوژی آن افتتاح شد. هر دو نفر پس‌از این ادغام همچنان ریاست استودیو را برعهده خواهند داشت، اما درعین‌حال باید به کارلوس باربوسا، نایب رئیس و رئیس استودیوی سن دیگوی وارنر براس گیمز گزارش دهند.

هوینح درباره این ادغام گفت: «تیم ما هیجان‌زده است تا به خانواده برادران وارنر اضافه شود و حس می‌کنیم این اتفاق در کل برای MultiVersus عالی باشد. ما در تلاشیم تا تجربه MultiVersus به بهترین شکل تبدیل شود و ادغام تیم توسعه با ناشر برای بازیکنان امری مطلوب است.»

دیوید حداد، رئیس WB Games هم دراین‌باره گفت: «ما چند سال با پلیر فرست گیمز همکاری کرده‌ایم تا MultiVersus را بسازیم و عرضه کنیم و بسیار خوشحالیم تا به این تیم بااستعداد خوش‌آمد بگوییم. تیم درخشان و خلاق پلیر فرست گیمز به توانایی‌های توسعه وسیع ما کمک خواهد کرد.»

بازی MultiVersus پس‌از یک بتای طولانی در سال ۲۰۲۲، امسال با موتور ارتقایافته و گیم‌پلی بهترشده عرضه شد. فردا ۲ مرداد (۲۳ ژوئیه) سامورای جک به شخصیت‌های این اثر اضافه خواهد شد و بیتل‌جوس هم بعدا به بازی موردنظر ملحق می‌شود.

بازی MultiVersus هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی‌سی قابل تجربه است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات