به‌روزرسانی بازی Stardew Valley برای کنسول‌ها به‌زودی منتشر می‌شود

دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی بازی Stardew Valley
خالق Stardew Valley‌ اعلام کرد که به‌روزرسانی کنسولی این بازی به‌زودی منتشر خواهد شد.
تبلیغات

به‌روزرسانی شماره ۱/۶ اوایل سال جاری برای نسخه کامپیوتر بازی Stardew Valley منتشر شد؛ این به‌روزرسانی جعبه‌های اسرار، نقشه جدید، حیوانات خانگی و محتوای حیوانی، فستیوال‌های جدید، کتاب‌فروشی و سیستم Mastery را به بازی اضافه کرده است، اما این محتوا هنوز برای نسخه‌های کنسولی بازی عرضه نشده است. اکنون سازنده این بازی اعلام کرده است که این به‌روزرسانی به‌زودی برای پلتفرم‌های دیگر منتشر خواهد شد.

اریک بارون، سازنده بازی که با نام ConcernedApe شناخته می‌شود طی توییتی اعلام کرد: «توسعه به‌روزرسانی پلتفرم‌های دیگر و محتوای جدید کامپیوتر همچنان ادامه دارد. من متوجه فاصله زمانی زیاد این پروسه هستم. من به‌تنهایی مشغول کار روی نسخه موبایلی بازی هستم و به‌زودی از اخبار جدید آن رونمایی خواهم کرد. امیدوارم تابستان خوبی را داشته باشید.»

ConcernedApe در این بیانیه‌ به به‌روزرسانی جدید نسخه کامپیوتر Stardew Valley اشاره کرد، اما این محتوا نسبت به شماره ۱/۶ کوچک‌تر است؛ چراکه مشغول توسعه پورت‌های مختلف و بازی جدید خود با نام Haunted Chocolatier است. او در مورد به‌روزرسانی ۱/۶/۹ نیز صحبت کرد؛ محتوایی که تمرکز اصلی آن رفع مشکلات مختلف مانند گلدان‌ها است. طرفداران با اینکه نیمی از سال را در انتظار عرضه به‌روزرسانی ۱/۶ روی کنسول‌ها سپری کردند، همزمان با انتشار اخبار جدید از اریک بارون حمایت کردند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات