سطح اشتراکی جدید گیم پس در راه است

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی ایکس باکس گیم پس
گفته می‌شود سطحی اشتراکی جدید گیم پس در آینده نزدیک معرفی خواهد شد و تنها مبتنی بر فضای ابری خواهد بود.
تبلیغات

چندی پیش مایکروسافت قیمت سرویس اشتراکی خود را افزایش داد و این مسئله با واکنش‌های متعددی همراه شد. حتی FTC نیز به انتقاد از مایکروسافت پرداخت. حال به‌نظر می‌رسد که این غول آمریکایی روی سطح اشتراکی جدیدی برای سرویس خود کار می‌کند تا طرفداران را راضی نگه دارد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، سطح جدید تنها مبتنی بر فضای ابری خواهد بود و قیمت ارزان‌تری نسبت به سطوح دیگر گیم پس خواهد داشت. به‌گفته جز کوردن از ویندوز سنترال، مایکروسافت می‌خواهد مردم دسترسی آسان‌تری به گیم پس داشته باشند. سطح جدید علاوه‌بر‌اینکه بسیار ارزان‌تر از سطوح موجود است، به سخت‌افزار ایکس باکس یا رایانه شخصی نیز نیازی نخواهد داشت؛ زیرا تنها مبتنی بر فضای کلاود است.

لوگو سرویس ایکس باکس گیم پس

همچنین جز کوردن در مورد شایعات اضافه شدن تبلیغات به گیم پس صحبت کرد. به‌گفته او مایکروسافت در حال حاضر روی چنین قابلیتی کار نمی‌کند و حداقل در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن تبلیغات به گیم پس نخواهیم بود. جز کوردن می‌گوید مایکروسافت در صورت عملی کردن این موضوع قصد ندارد تبلیغات را به تمامی سطوح گیم پس اضافه کند؛ بلکه سطح مخصوصی را بدین منظور معرفی خواهد کرد و تنها این سطح از گیم پس شامل تبلیغات خواهد شد.

درنهایت ایکس باکس قصد دارد سرویس اشتراکی خود را تا حد امکان مقرون‌به‌صرفه و در دسترس کند. همچنین اطلاعات بیشتری در مورد Game Pass Friends and Family Plan به‌زودی ارائه خواهد شد. همان‌طور که گیم پس به تکامل خود ادامه می‌دهد، انتظار می‌رود این سرویس تا سال ۲۰۲۵ به درآمد ۵.۵ میلیارد دلاری برسد. سطح کلاود می‌تواند به رشد درآمد گیم پس کمک کند؛ زیرا برای استفاده از آن نیازی به کنسول و پی‌سی نخواهد بود.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات