بازی Mortal Kombat: Onslaught به خاطره‌ها می‌پیوندد

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه اسکورپیون در بازی Mortal Kombat: Onslaught
استودیو ندررلم پس از تعطیلی بخش موبایل تصمیم گرفت که بازی Mortal Kombat: Onslaught را از دسترس خارج کند.
تبلیغات

استودیو ندررلم، سازنده Mortal Kombat و Injustice اخیرا از تعطیلی بخش موبایل و اخراج بیش از ۵۰ کارمند خود خبر داد. براین‌اساس معلوم نیست که پس از این تعدیل گسترده چه سرنوشتی در انتظار بازی‌های موبایل لایو-سرویس این استودیو است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از این بازی‌ها از دسترس خارج خواهد شد.

استودیو NetherRealm اعلام کرد که بازی Mortal Kombat: Onslaught به خاطره‌ها می‌پیوندد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی مبتنی‌بر تیم در ماه اکتبر ۲۰۲۳ برای دستگاه‌های مبتنی‌بر اندروید و iOS منتشر شد، اما استودیو ندررلم فروش این ویدیوگیم در هر دو پلتفرم را از روز گذشته متوقف کرد. امکان خرید درون برنامه‌ای تا تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ اوت ۲۰۲۴) وجود دارد، اما بازیکن‌ها از تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ (۲۱ اکتبر ۲۰۲۴) دیگر نمی‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

هنوز نمی‌دانیم که آیا سرنوشت مشابهی در انتظار دیگر بازی‌های موبایل استودیو ندررلم نظیر Mortal Kombat Mobile و Injustice 2 است یا این آثار به کارشان ادامه می‌دهد. البته باتوجه‌به اتفاقات اخیر نمی‌توان چندان نسبت‌به آینده این بازی‌ها خوش‌بین بود. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات