بازی Skull and Bones به استیم می‌آید

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
ماجراجویی دزدان دریایی در بازی Skull and Bones
شرکت یوبیسافت اعلام کرد که کاربران استیم چه زمانی می‌توانند به تجربه بازی Skull and Bones بپردازند.
تبلیغات

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Skull and Bones در تاریخ ۱ شهریور (۲۲ اوت) دردسترس کاربران استیم قرار می‌گیرد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ (۱۶ فوریه ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (در بستر یوبیسافت کانکت و اپیک گیمز استور) منتشر شد.

بازی Skull and Bones گیمرها را برای کاوش در اقیانوس هند به دوران طلایی دزدان دریایی می‌برد. شما با یک کشتی کوچک و معمولی با نام Dhow (جهاز) کارتان را آغاز می‌کنید و با تلاش به یک ناوگان بزرگ خواهید رسید. در این مسیر باید خدمه را نیز راضی نگه دارید؛ مگر اینکه بخواهید آن‌ها به‌خاطر اوضاع نامساعد دست به شورش بزنند. امکان تجربه بازی اسکال اند بونز به‌صورت انفرادی وجود دارد، اما در این ماجراجویی می‌توانید با دوستان خود نیز همراه شوید.

بازیکن‌ها در فعالیت‌هایی مانند شکار حیوانات، غارت قلعه‌ها و سرقت از کشتی‌های سرشار از ثروت شرکت می‌کنند. امکان پیوستن به سرورهای بازیکن دربرابر بازیکن نیز وجود دارد که در آن سایر کاربران با حمله به کشتی شما درصدد سرقت گنجینه‌ها برمی‌آیند و درعوض شما نیز می‌توانید تلافی کنید. اسکال اند بونز در زمان عرضه با واکنش‌های ضدونقیض منتقدها مواجه شد، اما شرکت یوبیسافت می‌گوید که این بازی عملکرد خوبی در زمینه جذب بازیکن داشته است.

بازی Skull and Bones درحال‌حاضر در میانه فصل دوم قرار دارد که Hubac Twins را به‌عنوان دشمنان تازه، Lestari the Megalodon را به‌عنوان هیولای جدید و کشتی دو دکل را معرفی می‌کند. فصل سوم در تابستان و احتمالا همزمان با انتشار نسخه استیم از راه می‌رسد و حالت بازیکن دربرابر بازیکن ۵ دربرابر ۵ را به‌همراه می‌آورد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات