Dragon Age: The Veilguard میزبان شخصیت‌های بیشتری از بازی‌های قبلی است

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
رویارویی قهرمان‌ها با اژدهای غول‌پیکر در بازی Dragon Age: The Veilguard
استودیو بایوور شخصیت‌های بیشتری از بازی‌های قبلی را در داستان Dragon Age: The Veilguard برمی‌گرداند.
تبلیغات

استودیو BioWare قبلا تایید کرده است چند شخصیت از داستان بازی‌های قبلی Dragon Age در The Veilguard حضور خواهند داشت و حال به نظر می‌رسد این توسعه‌دهنده به بازگشت کاراکترهای بیشتری اشاره دارد. بایوور در پست بلاگ جدید خود تایید کرد هنوز شخصیت‌های زیادی از داستان Dragon Age: The Veilguard برای نشان دادن باقی مانده‌اند که برخی از آن‌ها شخصیت‌های شناخته شده از نسخه‌های قبلی سری هستند.

بایوور این خبر را همزمان با اعلام فهرستی از صداپیشگان شخصیت‌های Dragon Age: The Veilguard تایید کرد. توسعه‌دهنده در انتهای این پست توضیح داد تعداد صداپیشگان معرفی شده در فهرست با تعداد واقعی آن‌ها فاصله زیادی دارد؛ چراکه برخی صداپیشگان باید برای اجرای دوباره نقش کاراکتر خود از بازی‌های قبلی به بایوور برگردند.

سازنده Dragon Age دراین‌باره افزود: «ما شخصیت‌های بیشتری از داستان The Veilguard داریم که هنوز به شما معرفی نکرده‌ایم. در این میان برخی شخصیت‌ها از بازی‌های قبلی باز می‌گردند. بااین‌حال ما هنوز آمادگی کاملی برای معرفی همه آن‌ها نداریم و ازطرفی می‌خواهیم از اسپویل‌های داستانی جلوگیری کنیم.»

آماده شدن اعضای Veilguard برای مبارزه

طرفداران مجموعه Dragon Age مشتاقانه منتظر معرفی شخصیت‌های بیشتر و صداپیشگان آن‌ها از بازی آینده هستند تا بتوانند در میان آن‌ها کاراکترهای محبوب گذشته خود را پیدا کنند. به نظر می‌رسد بایوور از این موضوع به خوبی آگاه بوده و برای افزایش هیجان بازیکن‌ها از معرفی چند شخصیت مهم خودداری کرده است.

باتوجه‌به اطلاعاتی که تاکنون از بازی Dragon Age: The Veilguard پخش شده‌اند، بازیکن‌ها می‌توانند با واریک، لیس هاردینگ و سولاس ملاقات داشته باشند که همگی توسط صداپیشگان اصلی خود در داستان گنجانده شده‌اند. همچنین تایید شده است نسخه Inquisitor هم تاحدی در بازی آینده تاثیر خواهد داشت؛ بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این تاثیر شامل چه داستان و شخصیت‌هایی خواهد بود.

علاوه‌براین پرش زمانی اتفاق‌های Dragon Age: The Veilguard ممکن است سرنخ‌های بیشتری را برای داستان فاش کند. داستان این بازی ۱۰ سال بعد Inquisition و 22 سال بعد نسخه Origins روایت خواهد شد؛ بنابراین شخصیت‌هایی که در داستان‌های گذشته به Grey Warden تبدیل شده‌اند، می‌توانند در داستان بازی آینده حضور یابند و به دنبال درمانی برای Calling باشند.

بازی Dragon Age: The Veilguard در پاییز امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات