نسخه جهانی بازی Honor of Kings به رکورد بیش از ۵۰ میلیون دانلود رسید

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
مبارز با تفنگی بزرگ در بازی Honor of Kings
استودیو TiMi تایید کرد آمار دانلود بازی Honor of Kings حدود یک ماه از زمان انتشار جهانی به بیش از ۵۰ میلیون بار رسیده است.
تبلیغات

بازی رقابتی Honor of Kings که تا ماه گذشته تنها در چند کشور محدود ازجمله چین، برزیل و ترکیه در دسترس قرار گرفته بود، در نهایت به‌صورت سراسری برای تمام بازیکن‌ها عرضه شد. حال استودیو TiMi اعلام کرد این بازی موبایل از زمان عرضه جهانی تاکنون به رکورد بیش از ۵۰ میلیون دانلود دست یافته است.

بازی Honor of Kings را می‌توان یکی از محبوب‌ترین آثاری به حساب آورد که تاکنون برای موبایل عرضه شده‌اند. این بازی رقابتی عملکردی قدرتمند در زمینه رقابت‌های الکترونیکی داشته است؛ به‌طوری‌که در سال ۲۰۲۰ تخمین زده شد روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال دارد. این آمار و ارقام در نهایت Honor of Kings را در میان موفق‌ترین و محبوب‌ترین آثار منتشر شده توسط شرکت تنسنت قرار دادند.

استودیو TiMi درباره موفقیت اخیر بازی گفت: «Honor of Kings کمتر از یک ماه از عرضه جهانی بیش از ۵۰ میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است. ما همچنان از فلسفه پشتیبانی و توسعه بهترین بازی MOBA برای بازیکن‌های خود حمایت خواهیم کرد و برای شما پاداش‌هایی در نظر گرفته‌ایم؛ پس منتظر آن‌ها باشید.»

نسخه جهانی بازی Honor of Kings توسط شرکت Level Infinite منتشر شده است که سابقه عرضه جهانی بازی‌های موبایل محبوبی ازجمله PUBG Mobile ،Assassin’s Creed: Jade ،Delta Force: Hawk Ops و Exoborne را در کارنامه دارد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات