سایبرتراک تسلا به فورتنایت و راکت لیگ می آید

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
سایبرتراک تسلا در بازی راکت لیگ Tesla Cybertruck in Rocket League
وانت تمام برقی و مشهور سایبرتراک از شرکت خودروسازی تسلا امروز به بازی فورتنایت و راکت لیگ می‌آید.
تبلیغات

اپیک گیمز به‌صورت ناگهانی خبر از همکاری خود با خودروسازی تسلا خبر داد و اعلام کرد که از امروز بازیکنان فورتنایت و راکت لیگ می‌توانند خودروی سایبرتراک را در این دو بازی تجربه کنند.

اکانت‌های راکت لیگ و فورتنایت در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تیزری از این خودرو به طرفداران خود شمایلی از ظاهر این خودرو در این دو بازی نشان دادند. حضور سایبرتراک در بازی راکت لیگ برخلاف موارد قبلی از ماشین‌های واقعی یا خیالی که در قالب یک بسته الحاقی برای بازی عرضه می‌شدند، به‌صورت رایگان در نسخه استاندارد بازی قرار گرفته است.

در فورتنایت اما شرایط کمی متفاوت است و باتوجه‌به اینکه این فصل از بازی فورتنایت تمرکز زیادی روی مبارزات خودرویی گذاشته، هنوز مشخص نیست که سایبرتراک در قالب یک باس به بازی اضافه می‌شود یا می‌توانید آن را با اسلحه‌های مختلف مجهز کنید.

این اعلامیه شاید در نگاه اول اتفاقی و ناگهانی به‌نظر برسد اما اکانت‌های فورتنایت و راکت لیگ در ایکس، قبلا عکسی مشابه منتشر کرده بودند که یک تایر را در پس‌زمینه سفید نشان می‌داد و احتمالا تیزری از ورود سایبرتراک به این بازی‌ها بود.

ظاهر غیرمتعارف و مکعبی شکل سایبرتراک قبلا نیز با خودروی Low-Poly در بازی راکت لیگ مقایسه شده بود و به‌نظر می‌رسد که این خودرو بتواند به خوبی در این بازی جا خوش کند. نسخه واقعی این خودرو هر چند که از زمان عرضه تا حالا با مشکلات زیادی مواجه شده و به دفعات و به منظور ایجاد تغییرات زیرساختی به کارخانه فراخوانده شده است.

این تنها همکاری اخیر فورتنایت نبوده و چندی پیش نیز اعلام کرده بود که دزدان دریایی کارائیب هم قرار است که به این بازی اضافه شوند.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات