بازی The Star Named EOS با انتشار تریلری برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی The Star Named EOS
استودیوی سازنده با انتشار یک تریلر از عرضه بازی The Star Named EOS برای تمامی پلتفرم‌ها خبر داد.
تبلیغات

استودیوی سیلور ناینینگ و شرکت PLAYISM به‌تازگی بازی داستانی و پازل‌محور خود را با نام The Star Named EOS منتشر کردند. این بازی هم‌اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی ازطریق فروشگاه استیم و اپیک گیمز در دسترس است.

همچنین به مناسبت عرضه بازی هم‌اکنون می‌توانید آن را با یک تخفیف ۱۰ درصدی خریداری کنید. استودیوی سازنده پس از انتشار بازی به وسیله بیانیه‌ای اظهار داشت: «تیم ما در استودیوی سیلور لاینینگ عمیقا مفتخر است که بازی The Star Named EOS را با تمامی مردم جهان به اشتراک می‌گذارد.

داستان بازی درباره خانواده، خاطرات و زیبایی‌های زندگی است که اغلب کشف‌نشده باقی می‌مانند تا زمانی‌که به‌دنبال آن‌ها باشیم. ما صمیمانه امیدواریم که بازیکنان در همه جا بتوانند از این تجربه مشترک لذت ببرند. The Star Named EOS به همه ما یادآوری می‌کند که روابط، افراد و خاطرات ارزشمند زندگی شخصی خود را دوست بداریم.»

دانلود از آپارات

The Star Named EOS یک بازی داستانی، پازل‌محور و اول‌شخص است که بر عشق به عکاسی و جستجوی حافظه تمرکز دارد. در کودکی، دی مرتبا نامه‌هایی را از مادرش دریافت می‌کرد؛ زیرا او اغلب در مسافرت بود. هر یک از این نامه‌ها با عکس یک مکان همراه بودند؛ اما در ابتدای داستان دی متوجه چیز عجیبی در مورد یکی از عکس‌ها می‌شود. اکنون او با هدایت صدای مادرش باید مسیر خود را برای کشف حقیقت و مواجهه با پژواک‌های گذشته ترسیم کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره بازی The Star Named EOS چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات