لگو با طرح فورتنایت در راه است

سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت های لگویی فورتنایت
تصاویر جدیدی از چهار بسته لگو با محوریت بازی فورتنایت در فضای مجازی منتشر شد. امکان پیش خرید این بسته‌ها برای طرفداران مهیا شد.
تبلیغات

عکس‌ها و جزئیاتی که اکنون در حال چرخیدن در فضای مجازی هستند و اولین‌بار توسط اکانتی به‌نام Fateful_Lego در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد، احتمالا در نزدیکی زمان معرفی رسمی آن‌ها فاش شده است.

این چهار بسته لگو با نام‌های Battle Bus با قیمت ۹۹ دلار، Peely Bone با قیمت ۹۹ دلار، Supply Llama با قیمت ۳۹/۹۹ دلار و Durr Burger با قیمت ۱۴/۹۹ دلار عرضه می‌شوند. نسخه بتل باس این مجموعه شامل ۹ مینی فیگور از شاخص‌ترین شخصیت‌های فورتنایت هم است.

این مینی فیگورها با لوازم جانبی مانند تبر و آیتم‌هایی از خود بازی مانند چاگ جاگ عرضه می‌شوند. بنا به قوانین خود شرکت لوگو از آن جایی‌که مخاطب این بسته‌ها فقط بزرگسالان نیستند، هیچ اسلحه‌ی کلاسیکی در این پک‌ها وجود ندارد و فقط مواردی که این شرکت تایید کرده در این بسته‌ها عرضه شده‌اند. بسته بتل باس برای رده سنی بالای ۱۰ سال عرضه می‌شود بنابراین فقط شامل اسلحه‌های فانتزی می‌شود. این بسته‌ها در تاریخ ۱۰ مهر عرضه می‌شوند و از حالا می‌توان آن‌ها را پیش خرید کرد.

بسته لگوی فورتنایت به نام بتل باس Lego Fortnite Battle Bus

با اینکه این چهار بسته اولین محصولات رسمی لگو با لایسنس فورتنایت هستند که به بازار عرضه می‌شوند اما لگو زمانی بخش بزرگی از فورتنایت بوده است. در حال حاضر این بازی یک حالت لگویی دارد که بازیکنان می‌توانند در آن ساختمان بسازند، مواد اولیه برداشت کنند و دیگر کارهای رایج در بازی را انجام دهند.

نسخه لگویی از صدها شخصیت فورتنایت نیز در این حالت قرار گرفته‌اند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. اپیک گیمز همچنین برای کسانی که قبلا شخصیت‌هایی را خریده‌اند که یک نسخه رسمی لگویی از آن‌ها نیز وجود دارد، مانند شخصیت‌های فیلم استار وارز، نسخه لگویی این شخصیت‌ها را نیز به‌صورت رایگان در دسترس این افراد قرار می‌دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات