تریلر جدید بازی Star Wars Outlaws به شخصیتی دوست‌داشتنی اختصاص دارد

چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
شروع ماجراجویی‌های کی وس در بازی Star Wars Outlaws
جدیدترین ویدیوی بازی Star Wars Outlaws به کاراکتری اختصاص دارد که از همان ابتدا در دل طرفداران جا خوش کرده بود.
تبلیغات

قهرمان بازی Star Wars Outlaws کی وس نام دارد؛ یک یاغی که سعی خواهد کرد داستانی کلاسیک و در عین حال شرورانه را برای ما روایت کند. طبق معمول او در این مسیر تنها نخواهد بود و مانند بسیاری از داستان‌های جنگ ستارگان، کی وس نیز همراهی وفادار خواهد داشت که به او کمک می‌کند.

از زمان انتشار اولین تریلر با موجودی به نام نیکس ملاقات کردیم و آنقدر دوست‌داشتنی بود که خیلی زود توانست جای خود را در دل طرفداران باز کند. باتوجه‌به اینکه Star Wars Outlaws حدود یک ماه دیگر عرضه می‌شود، تیم سازنده به وسیله یک ویدیو جزئیات بیشتری را در مورد نیکس و ویژگی‌های او ارائه کرده است.

تماشا از یوتیوب

نیکس بخش مهمی از داستان خواهد بود و تنها موجود زنده‌ای در کهکشان است که کی وس به آن اعتماد دارد. او نقش بسیار مهمی را از منظر گیم‌پلی، به‌خصوص در بخش‌های مخفی‌کاری، ایفا خواهد کرد. همچنین تیم سازنده در ویدیوی فوق از الهامات خود برای خلق نیکس سخن می‌گویند و جزئیات جالبی را در این‌باره با طرفداران به اشتراک می‌گذارند.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ ۳۰ اوت ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس بکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات