بازی EA Sports WRC میزبان محتواهای جذابی خواهد شد

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
بازی EA Sports WRC اثر استودیوی کدمسترز
نقشه راه تازه منتشر شده توسط الکترونیک آرتز برای بازی EA Sports WRC نشان می‌دهد که در مهر ماه یک بسته الحاقی برای این بازی منتشر می‌شود.
تبلیغات

الکترونیک آرتز ازطریق انتشار یک پست در بلاگ خود از نقشه راه کامل بازی EA Sports WRC در سال ۲۰۲۴ رونمایی کرد و بسته الحاقی این بازی در مهر ماه و جزئیات دیگر از آینده این بازی را نیز تایید کرد.

بسته الحاقی مهر ماه این بازی شامل مکان‌های جدید، استیج‌های رالی جدید، خودروهای با عملکرد بالا و بسیاری موارد دیگر است. توسعه‌دهندگان بازی اعلام کردند که جزئیات بیشتر از این بسته را در ماه‌های آینده اعلام می‌کنند. علاوه‌براین بسته، دو بسته الحاقی دیگر نیز در دستور کار قرار دارند که یکی از آن‌ها قبل از سال نو میلادی و دیگری در بهار ۱۴۰۴ عرضه می‌شود. هر دوی این بسته‌ها شامل مکان‌ها، خودروها و موارد جدید دیگر هستند.

EA Sports WRC Dessert Rally

این نقشه راه همچنین نشان می‌دهد که فصل ششم این بازی در تاریخ ۹ مرداد و با معرفی لباس و کلاه‌های ایمنی جدید شروع می‌شود. ورود به فصل جدید این بازی برای تمام بازیکنان رایگان است و قرار است که ویژگی Moments نیز دوباره به این بازی برگردد. طرفداران همچنین می‌توانند از این فصل اقدام به باز کردن یونیفورم‌های جدید خارج از کلاس WRC Rally1 کنند. این قابلیت جدید علاوه‌براینکه سیستم پاداش‌دهی بازی را بهبود می‌بخشد، باعث می‌شود که بازیکنان بتوانند راننده خود را با یونیفورم‌های کامل شخصی‌سازی کنند و دیگر لازم نیست که هر تکه از لباس‌ها را جدا جدا باز کنند.

این مطلب تازه منتشر شده همچنین جزئیات بیشتری از مسابقات WRC eSports در اختیار طرفداران گذاشت و اعلام کرد که توسعه‌دهندگان بازی در حال کار روی این مسابقات هستند و به‌زودی آن را معرفی می‌کنند. بازی EA Sports WRC در آبان سال گذشته برای کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات