دنباله Cyberpunk 2077 گرافیکی واقع‌گرایانه خواهد داشت

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Cyberpunk 2077
آگهی شغلی جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد دنباله Cyberpunk 2077 دارای گرافیکی واقع‌گرایانه خواهد بود.
تبلیغات

Cyberpunk 2077 یکی از بحث برانگیزترین بازی‌های چند سال اخیر به شمار می‌رود. این بازی در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و هشت سال بعد در قفسه فروشگاه‌ها قرار گرفت؛ اما نتوانست انتظارات مخاطبان را برآورده کند و مملو از باگ‌های آزاردهنده بود.

بااین‌حال استودیوی سی‌دی پراجکت همه چیز را تغییر داد و تجربه‌ای که در ابتدا وعده داده شده بود را با به‌روزرسانی ۲.۰ و بسته‌الحاقی Phantom Liberty ارائه کرد. آن‌ها همچنین وعده می‌دهند که دنباله Cyberpunk 2077 از هر نظر بازی برتری خواهد بود و اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد.

سایبرپانک ۲۰۷۷ با اینکه مشکلات متعددی داشت؛ اما از همان روز اول چشمگیر به‌نظر می‌رسید. این بازی از گرافیک واقع‌گرایانه استفاده نمی‌کند و رویکرد بصری متفاوتی دارد؛ اما با اضافه شدن فناوری ری‌تریسینگ و مادهای مختلف، می‌توان گرافیک آن را تا حدی واقع‌گرایانه کرد.

Cyberpunk 2077

استودیوی سی‌دی پراجکت آگهی شغلی جدیدی را با هدف استخدام یک هنرمند ارشد محیط منتشر کرده است. در این آگهی می‌خوانیم که فرد مسئول در پروژه Orion (دنباله Cyberpunk 2077) فعالیت خواهد داشت و با استفاده از ابزارهای مختلف به تیم توسعه‌دهنده کمک خواهد کرد تا به گرافیک واقع‌گرایانه دست یابند.

چندی پیش شایعه شده بود که دنباله Cyberpunk 2077 قصد دارد تجربه‌ای سینمایی را به طرفداران خود ارائه دهد. بازی Hellblade 2 نیز اخیرا نشان داد که پتانسل‌های خوبی در این زمینه وجود دارد و با فناوری‌های پیشرفته می‌توان به مرزهای جدیدی از گرافیک واقع‌گرایانه دست یافت.

لازم به ذکر است که پروژه Orion هم‌اکنون در مرحله مفهومی توسعه قرار دارد؛ بنابراین احتمالا برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود پیشرفت‌های قابل‌توجه‌ای را در زمینه‌های مختلف ارائه دهد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات