کارگردان سری بازی Mario + Rabbids از یوبیسافت جدا شد

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از ماریو در بازی Mario + Rabbids: Sparks of Hope
کارگردان سری بازی Mario + Rabbids طی پیامی از جدایی خود پس از ۲۵ سال از شرکت یوبیسافت خبر داد.
تبلیغات

دیوید سولیانی، کارگردان سری Mario + Rabbids همزمان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های مجازی اعلام کرد که قصد دارد «ماجراجویی جدیدی را آغاز کند»؛ او پس از ۲۵ سال فعالیت در کنار شرکت‌های نینتندو و یوبیسافت از سمت خود کناره‌گیری کرد. او در این بیانیه گفت:

«سلام دوستان. پس از ۲۵ سال که ۱۱ سال از آن را در کنار نینتندو مشغول کار روی Mario+Rabbids و جامعه خارق‌العاده بازیکن‌‌ها بوده‌ام، تصمیم گرفته‌ام که یوبیسافت را برای ماجراجویی‌ای جدید ترک کنم. در حال حاضر نمی‌‌توانم اطلاعات بیشتری را در اختیار شما بگذارم. از بابت همه‌چیز ممنونم.» سولیانی طی فعالیت ۲۵ ساله خود در شعبه میلان یوبیسافت خالق ارشد بازی‌های Mario+Rabbids بود؛ آثاری که نسخه اول آن از زمان عرضه در سال ۲۰۱۷ به ۱۰ میلیون بازیکن دست یافت و Sparks of Hope، دنباله بازی که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشت.

با وجود نقدهای مثبت Sparks of Hope، این بازی عرضه موفقی را در اکتبر سال ۲۰۲۲ تجربه نکرد. یوبیسافت در این راستا اظهار داشت که عملکرد ضعیف فروش بازی این شرکت را «متعجب» کرده است. مدیرعامل یوبیسافت با درنظر داشتن رویکرد شرکت نینتندو در عرضه بازی‌ها (که تنها یک اثر بزرگ از سری بازی را برای هر کنسول منتشر می‌کند)، مدعی شد که دنباله بازی باید برای کنسول بعدی نینتندو عرضه می‌شد.

David Soliani کارگردان بازی Mario + Rabbids

تهیه‌کننده این بازی پیش‌تر ادعا کرد که این شرکت پیش‌بینی کرده بود که Sparks of Hope مانند نسخه پیشین در بازه زمانی طولانی فروش داشته باشد. او در این راستا گفت: «اولین نسخه بازی Mario+Rabbids بیش از ۱۰ میلیون بازیکن داشت. بااینکه این بازی از دنیای ماریو است، سبک آن که یک اثر ماجراجویی تاکتیکی و نوبتی است تأثیر زیادی در فروش دارد. ما با درنظر گرفتن این موارد نمی‌توانیم از ابتدا انتظار فروش بالا را داشته باشیم؛ چراکه این بازی کم کم فروش خوبی را تجربه می‌کند.

بااینکه این اثر در هنگام عرضه فروش خوبی نداشته است، اما ما اطمینان داریم که با گذشت سال‌های متوالی این موضوع تغییر خواهد کرد؛ چراکه این بازی مورد تقدیر بازیکن‌ها و رسانه‌های مختلف قرار گرفته است. در نهایت همه‌چیز به زمان و معرفی افراد بستگی دارد.»

استودیو سازنده سری بازی Mario+Rabbids در شعبه میلان یوبیسافت در حال حاضر مشغول همکاری با استودیو Massive Entertainment است تا به روند توسعه Star Wars: Outlaws کمک کنند. آن‌ها در پاسخ به اثر احتمالی بعدی خود اعلام کردند که بازی آتی می‌تواند یک «بازی بزرگ و جذاب» باشد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات