سی دی پراجکت احتمالا بازی‌ های بیشتری را برای نینتندو سوییچ عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
cyberpunk 2077  روی نینتندو سوییچ
آگهی استخدامی جدید استودیوی CD Projekt Red نشان می‌دهد که احتمالاً بازی‌های بیشتری از این تیم برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهند شد.
تبلیغات

براساس جدیدترین اخبار دنیای بازی و سرگرمی، این احتمال وجود دارد که بازی‌های جدید استودیوی CD Projekt Red برای کنسول‌های نینتندو نیز عرضه شوند. البته که طرفداران ممکن است خواستار عرضه‌ی بازی‌هایی مانند Cyberpunk 2077 روی کنسولی مانند نینتندو سوییچ باشند، اما این اتفاق به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری سوییچ و همچنین دشواری‌‌های بسیار زیاد بهینه‌سازی چنین بازی سنگینی برای این کنسول دستی، تقریباً غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

2024-7-imagem-2022-12-17-194440651

حتماً به خاطر دارید که عرضه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با معضلات زیادی در خصوص بهینه‌سازی نامناسب بازی و مشکلات فنی بسیار زیاد آن همراه شد. این شرایط نهایتاً باعث شد تا کنسول‌های نسل قبلی ایکس باکس وان و PS4 از فهرست پلتفرم‌های پشتیبانی کننده از آپدیت Cyberpunk 2077 2.0 و همچنین بسته الحاقی Phantom Liberty بازی کنار گذاشته شوند. اما به‌نظر می‌رسد که سی دی پراجکت رد با اقداماتی از قبیل تغییر موتور گرافیکی مورد استفاده در ساخت دنباله بازی سایبرپانک، تمرکز خود را روی بهینه‌سازی بیشتر بازی‌های خود معطوف کرده است.

همچنین این مسئله در جای دیگری هم نمود پیدا کرده است؛ آگهی استخدامی جدید نیروهای این شرکت، به‌طور غیرمستقیم روی این مسئله مهر تأیید می‌زند. فهرست استخدامی جدید سی‌دی پراجکت رد برای موقعیت شغلی Senior Compliance QA Analyst، به کنسول‌های نینتندو نیز در میان سایر پلتفرم‌ها اشاره کرده است. متن اختصاص یافته به ملزومات این شغل تشریح می‌کند که این شرکت نیاز دارد تا بازی‌های آینده خود را با استانداردهای پلتفرم‌های متنوع‌تری «از قبیل سونی، مایکروسافت، نینتندو، اپل و...» تطبیق دهد.

این اظهارات نشان می‌دهدکه بازی‌های اینده سی‌دی پراجکت رد مانند Project Polaris و Orion برای پلتفرم‌های جدیدی مانند نسخه جدید کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهند شد. این احتمال هم وجود دارد که CD Projekt Red قصد داشته باشد تا بازی‌های دیگری را به کنسول نینتندو پورت کند، اما اشاره به عبارت «بازی‌های آینده CD Projekt Red» و همچنین مشکلاتی که Cyberpunk 2077 برای کاربران کنسول‌های نسل قبل ایجاد کرد، باعث می‌شود تا احتمال آن کمتر شود.

2024-7-the-witcher-3-image

بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند که کنسول جدید نینتندو سوییچ از استانداردهای لازم برای رقابت با امثال PS5 و ایکس باکس سری ایکس | اس برخوردار خواهد بود. همچنین علاقه‌مندان به کنسول‌های قابل حمل و دستی امیدوار هستند تا سوییچ جدید از نظر سطح عملکرد، فراتر از دیگر گزینه‌ها مانند استیم دک ظاهر شود. توانایی اجرا نیتیو بازی‌هایی مانند سایبرپانک ۲۰۷۷ بدون هیچ مشکل خاصی می‌تواند یک معیار خوب برای آن باشد.

البته نینتندو سوییچ توانایی اجرای بازی‌های AAA دیگری مانند The Witcher 3: The Wild Hunt را داشت، اما طرفداران بیشتر مشتاق دیدن بازی‌های سنگین‌تری مانند Cyberpunk 2077 روی نسخه جدید سوییچ هستند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات