تریلر Diablo 4: Vessel of Hatred به معرفی ارواح نگهبان اختصاص دارد

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
مبارز کلاس Spiritborn بازی Diablo 4
جدیدترین تریلر بسته الحاقی Vessel of Hatred بازی Diablo 4 به معرفی قابلیت‌ها و سرگذشت ارواح نگهبان اختصاص دارد.
تبلیغات

بلیزارد اینترتینمنت اخیرا از کلاس جدید بازی Diablo 4 به‌نام Spiritborn رونمایی کرد که قرار است همراه‌با بسته الحاقی Vessel of Hatred در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد. همانطورکه در این تریلر مشاهده کردیم، کلاس جدید توانایی احضار ارواحی به شکل هزاپا، گوریل، جگوار و عقاب دارد که باعنوان Spirit Guardian شناخته می‌شوند. حال بلیزارد تریلر تازه‌ای را با محوریت معرفی گاردین‌ها پخش کرده است که در آن النی ریورا کالن، کارگردان روایی بازی درباره قابلیت‌های مبارزه‌ای و پیوند هر گاردین با دنیای Sanctuary صحبت می‌کند.

مبارز کلاس Spiritborn می‌تواند در مبارزه چهار گاردین را احضار کند که هرکدام قابلیت‌های مبارزه‌ای تدافعی یا تهاجمی منحصر به خودشان را دارند. گاردین جگوار Rezoka نام دارد که می‌تواند با پنجه‌های آتشین خود به دشمنان آسیب بزند. گاردین بعدی یک عقاب به‌نام Kwatli است که در حمله‌های سبک و جابجایی سریع نقش پررنگی ایفا می‌کند. وومبا گاردین گوریل است که می‌تواند مشت‌های سنگینی به دشمنان بزند و توانایی فعال کردن سپر حفاظتی برای کاهش آسیب دشمنان را دارد. درنهایت گاردین چهارم یک هزارپا است که با نام Balazan شناخته می‌شود و می‌تواند دشمنان را مسموم کند.

کارگردان روایی بازی Diablo 4 در ادامه تایید کرد خریداران بسته الحاقی می‌توانند درکنار کاوش جنگل Nahantu به قلمرو Spirit سفر کنند و با دسیسه‌های جدید مفیستو در این مناطق مواجه شوند. بسته الحاقی Vessel of Hatred در تاریخ ۱۷ مهر ۱۴۰۳ (۸ اکتبر ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

مشاهده ویدیو از یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات