بازی Concord در زمان انتشار بتل پس نخواهد داشت

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های مختلف آماده رقابت در بازی Concord
با تایید استودیو فایرواک، بازی Concord در زمان انتشار فاقد بتل پس خواهد بود و همراه‌با ۱۲ نقشه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.
تبلیغات

استودیو فایرواک اخیرا تست بتای بازی تیراندازی اول‌شخص و چندنفره Concord را به پایان رساند که نشان می‌دهد این پروژه در انتهای مسیر تکامل برای عرضه قرار دارد. حال فایرواک در بخش پرسش‌‌وپاسخ بعد تست بتا تایید کرده است بازی Concord در زمان انتشار شامل ۱۲ نقشه قابل تجربه در ۶ حالت متفاوت خواهد بود که از این میان پنج نقشه در تست بتا برای بازیکن‌ها در دسترس بودند.

تیم فایرواک در ادامه تضمین داد بازی Concord را پس از عرضه با انتشار به‌روزرسانی‌های فصلی و منظم گسترش دهد و آمار بازیکن‌ها را به‌لطف اضافه شدن محتوای تازه ازجمله شخصیت‌ها، نقشه‌ها و ویژگی‌های جدید دیگر بیشتر کند. این استودیو در ادامه توضیح داد محتوای شخصی‌سازی و تزئینی که بازیکن‌ها در تست بتا به آن‌ها دسترسی داشتند، تنها بخش کوچکی از یک مجموعه‌ی عظیم محتوای باز کردنی در بازی اصلی بوده‌اند؛ به‌طوری‌که بازیکن‌ها می‌توانند ظاهر فری‌گانرها را با بیش از ۱۰۰ آیتم منحصربه‌فرد شخصی‌سازی کنند.

فایرواک قبلا تایید کرده است این محتوا همگی جنبه ظاهری دارند و تاثیری بر گیم‌پلی نخواهند داشت. سازنده Concord در ادامه خاطرنشان کرد بازی شامل بتل پس نخواهد بود تا توسعه‌دهندگان بهتر بتوانند روی تجربه‌ای ارزشمند و پاداش‌دهنده از روز اول انتشار تمرکز کنند. بازیکن‌ها می‌توانند قفل آیتم‌ها را با کامل کردن چالش‌های فهرست Jobs یا ارتقای سطح حساب و شخصیت‌های خود باز کنند.

بازی Concord در تاریخ ‌۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ آگست ۲۰۲۴) برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات