افزایش میانگین سنی سازندگان بازی‌ های ویدیویی

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
سازندگان بازی در محیط کار
جدیدترین گزارش‌های صنعت ویدیوگیم از افزایش میانگین سنی سازندگان بازی‌های ویدیویی خبر می‌دهند.
تبلیغات

گزارش‌های جمع‌آوری شده از شرکت‌های یوبیسافت، کپ‌کام، نینتندو و چندین منابع دیگر علاوه بر افزایش سن بازیکن‌ها، افزایش میانگین سنی بازی‌سازان را نیز نشان می‌دهند.

این گزارش‌ها از تداوم افزایش میانگین سنی کارمندان شرکت یوبیسافت از سال ۲۰۰۱ و گذشتن میانگین سنی کارکنان نینتندو از ۴۰ سالگی خبر می‌دهند. البته تعداد کمتر کارمندان یوبیسافت در ۲۰ سالگی می‌تواند روی آمار این گزارش‌ها تأثیرگذار باشند؛ چراکه این شرکت به‌جای ارائه سن دقیق هر کارمند به‌صورت مجزا، کارمندان خود را در دسته‌بندی‌های مختلف بر اساس سن دسته بندی کرده است. آمار جدید یوبیسافت همزمان با خروج بیش از ۲۰۰۰ نفر، از کاهش تعداد کارکنان در دسته ۲۰ ساله‌ها خبر می‌دهند. دسته ۳۰‌ ساله‌ها نیز با استعفای ۳۰۰ کارمند روند کاهشی کمتری را به‌همراه داشته است. این درحالی است که تعداد کارکنان دسته ۴۰ و ۵۰ ساله این شرکت روبه افزایش است. میانگین سنی کارمندان یوبیسافت در سال جاری ۳۵/۶ است.

افزایش سن کارمند‌های جدید در صنعت مسئله‌ای جالب توجه است که می‌تواند سوال‌های بسیاری را در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌وجود آورد. در اخبار دیگر مشخص شد که استودیو Humble Games قصد تغییر ساختار را دارد و نمی‌خواهد کار خود را به تعطیلی بکشاند. در ادامه اعلام شد که تروی بیکر به‌عنوان کارگردان اجرایی Last Sentinel به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات