احتمال اضافه شدن محیط بیابانی به بخش Reload فورتنایت

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
رقابت کاراکترهای فورتنایت در حالت جدید Fortnite Reload
افشاگری معتبر طی پیامی در شبکه مجازی ایکس از اضافه شدن احتمالی محیط بیابانی به بخش Reload بازی فورتنایت خبر داد.
تبلیغات

HYPEX، افشاگر قابل‌اعتماد صنعت بازی‌های ویدیویی ادعاهای SpushFNBR و KPMisParrot پیرامون اضافه شدن محیط بیابانی به مود Reload فورتنایت را تأیید کرد.

او همزمان با تأکید بر جزئیات کلی داده‌های بازی که با نام بیوم بیابانی فصل اول فورتنایت رمزگذاری شده است این خبر را منتشر کرد. این موضوع می‌تواند احتمال اضافه شدن این محیط به بازی را افزایش دهد. SamLeakss، یکی دیگر از افشاگران شناخته‌شده نیز این موضوع را تایید کرد و مدعی شد که محیط بیابانی بازی «به‌زودی» به بخش ریلود فورتنایت اضافه خواهد شد.

این محیط با اینکه محتوای زیادی در اختیار بازیکن‌ها قرار نمی‌داد، یکی از بخش‌های نوستالژیک و موردعلاقه طرفداران بود. Fortnite Reload حالت بتل رویال ۴۰ نفره بازی است که میزبان مکانیزم‌های اصلی آن است. بسیاری از طرفداران همچنان در انتظار به‌روزرسانی‌های بیشتر برای این مود هستند. در ادامه اخبار دیگر از همکاری احتمالی فورتنایت با فیلم Deadpool and Wolverine خبر می‌دهند. صفحه رسمی فورتنایت در شبکه مجازی ایکس تصویری را منتشر کرده است که می‌تواند این موضوع را تأیید کند.

فورتنایت به‌تازگی به‌روزرسانی 30/30 را منتشر کرده است تا این بازی میزبان همکاری جدید با Fall Guys، فصل جدید Rocket Racing و خودرو Testla Cybertruck شود. باید درنظر داشت که تاکنون سازندگان بازی بیانیه‌ای رسمی پیرامون اضافه شدن بیوم بیابانی به فورتنایت ریلود را منتشر نکرده‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات