Core Keeper از روز اول عرضه در گیم پس ارائه می‌شود

پنج‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
بازی Core Keeper
بازی ماجراجویی سندباکس Core Keeper که قرار است از این ماه برای پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پی سی عرضه شود، از روز نخست عرضه در سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد.
تبلیغات

بازی Core Keeper که بیش از دو سال است که در فاز دسترسی اولیه قرار دارد و در همین مرحله بیش از ۲ میلیون نسخه را به فروش رسانده است، بالاخره آماده عرضه کامل می‌شود. Core Keeper، محصولی از استودیوی Pugstorm است که Fireshine Games مسئولیت عرضه آن را برعهده دارد. حالا و در خبر مهم دیگری مشخص شده است که این بازی در روز نخست عرضه در دسترس مشترکین سرویس گیم پی قرار خواهد گرفت.

براین اساس، کاربران سرویس گیم پس روی پی سی، کنسول و کلاود این بازی را از روز اول دریافت خواهند کرد. مایکروسافت به‌تازگی تغییراتی را در سیستم سرویس اشتراکی گیم پس اعمال کرده است که براین اساس، نسخه پایه این سرویس به کار خود خاتمه خواهد داد و در ادامه این رده با Xbox Game Pass Standard جایگزین می‌شود. مسترکین این نسخه، نمی‌توانند بازی‌هایی که از روز نخست عرضه در گیم پس قرار می‌گیرد را تجربه کنند و برای این منظور باید اشتراک یک رده بالاتر را خریداری کرده باشند.

محیط بازی Core Keeper

سارا هوکسما، مدیر ارشد بازاریابی Fireshine Games در اینباره می‌گوید:

«ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم Core Keeper از روز اول روی سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند در طول این بازی به‌صورت تنها یا همراه دوستانش به دنیای زیرزمینی جذاب بازی سفرکند. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا بازیکنان بیشتری در هنگام انتشار بازی روی این سرویس به ساخت پایگاه، ماهیگیری، کشاورزی و دیگر فعالیت‌های جذاب این چنینی پرداخته و جهان بازی را کشف کنند.»

بازی Core Keeper قرار است از تاریخ ۲۷ اوت (۶ شهریور) از حالت Early Access خارج شود. این بازی روی ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5، پی سی، PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات