شخصیت‌های بازی Concord دارای نسخه‌های متفاوت هستند

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای بازی Concord
سازنده Concord اعلام کرد شخصیت‌های این بازی هرکدام دارای چند نسخه منحصربه‌فرد خواهند بود.
تبلیغات

استودیو فایرواک اخیرا بتای عمومی بازی Concord را برگزار کرد که با استقبال و بازخوردهای متوسطی از سوی بازیکن‌ها همراه شد. بااین‌حال تیم توسعه‌دهنده از این عملکرد ناامید نشد و به بازیکن‌ها وعده ارائه محتوای هیجان‌انگیز در زمان عرضه و پس از آن را داده است؛ برای مثال بازی در زمان انتشار ۱۲ نقشه قابل تجربه دارد. همچنین مشخص شد توسعه‌دهنده برای اضافه کردن بتل پس برنامه‌ای ندارد و صدها آیتم سفارشی‌سازی را ازطریق چالش‌ها در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

بااین‌حال بسیاری از بازیکن‌های تست بتا نسبت‌به خروج ناگهانی رقبای خود از میدان نبرد اعتراض داشتند و از فایرواک خواسته‌اند تصمیمی برای رفع این مشکل بگیرد. حال این استودیو اعلام کرد بررسی روش‌های متفاوت برای جلوگیری از این اتفاق ازجمله مکانیسم جریمه بازیکنی را که حین رقابت از بازی خارج می‌شود در دستور کار دارد. استودیو فایرواک هدف از این اقدام را برگزاری رقابت‌های تیمی با مشارکت کامل و یکسان اعضا دانست و از بازیکن‌ها درخواست کرد برای به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانند.

سازنده Concord در ادامه وجود چند Variant برای هر قهرمان را تایید کرد که هرکدام ویژگی‌های حمله و دفاع مختص به خود را خواهند داشت. بازیکن‌ها می‌توانند متغیر شخصیت‌ها را با پیشرفت در بازی یا کامل کردن چالش‌ها به‌دست آورند. علاوه‌براین فایرواک تایید کرده است بخش Galactic Guide در زمان عرضه بازی در دسترس قرار دارد. این بخش به بازیکن امکان می‌دهد با ارتقای سطح قهرمان‌ها به جزئیات بیشتری درباره داستان‌ها و پیشینه آن‌ها دست یابند.

بازی Concord در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ آگست ۲۰۲۴) برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات