بازی Armored Core 6 فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
انفجار در مبارزات بازی Armored Core VI
به‌صورت رسمی اعلام شد که فروش بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon در سرتاسر جهان به بیش از سه میلیون نسخه رسیده است.
تبلیغات

به وسیله پستی در شبکه اجتماعی ایکس، استودیوی فرام سافتور تایید کرد که بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon بیش از سه میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته است. فرام‌سافتور از تمام طرفدارانی که بازی را از زمان عرضه تجربه کرده‌اند تشکر کرد.

Armored Core 6: Fires of Rubicon در اوت ۲۰۲۳ (مرداد ۱۴۰۳) منتشر شد. از آن زمان تاکنون این بازی دارای امتیاز بسیار مثبتی در پلتفرم استیم است و نمرات بالایی را در وبسایت متاکریتیک به خود اختصاص داده است.

جدیدترین آپدیت Armored Core 6: Fires of Rubicon در تاریخ ۱۹ ژوئیه (۲۹ تیر) منتشر شد و برخی از مشکلات متعادل‌سازی بازی را رفع کرد. به‌روزرسانی بعدی آن نیز قرار است در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) عرضه شود؛ بااین‌حال طرفداران همچنان خواهان بسته‌الحاقی جدیدی برای این بازی هستند.

آگهی شغلی جدیدی توسط فرام سافتور در اوایل ماه جاری منتشر شد و به‌نظر می‌رسید که این استودیو برای گسترش محتوای Armored Core 6: Fires of Rubicon برنامه‌ریزی می‌کند؛ زیرا این آگهی مستقیما به سری Armored Core اشاره داشت و استودیو ازطریق آن به‌دنبال استخدام فردی برای مدل‌سازی کاراکتر بود.

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس بلکس سری اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی در دسترس است. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات