ماد بزرگ Fallout London برای بازی Fallout 4 عرضه شد

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
بقا در دنیای آخرالزمانی بازی فالوت 4
پس از مدت‌ها انتظار ماد بزرگ Fallout London با محتوایی در اندازه یک بسته گسترش‌دهنده برای بازی Fallout 4 عرضه شد.
تبلیغات

طرفداران مجموعه آخرالزمانی Fallout سال‌ها منتظر عرضه ماد عظیم Fallout London بوده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده این ماد بزرگ که توسط گروهی از مادسازان حرفه‌ای بازی Fallout 4 ساخته شده است، به اندازه یک بسته الحاقی بزرگ محتوا دارد. حال پس از مدت‌ها انتظار این ماد عرضه شد و تیم سازنده تریلری را به مناسبت انتشار آن با مخاطبان به اشتراک گذاشته است.

ماد Fallout London شامل ماموریت‌های جدید در مناطق تازه، سیستم دیالوگ ارتقایافته، همراهان جدید برای ملاقات و اضافه کردن به خدمه و چیزهای بسیار بیشتری است که طرفداران بازی Fallout 4 بی‌صبرانه منتظر آن‌ها بوده‌اند. این ماد عظیم در ابتدا قرار بود آوریل امسال عرضه شود، اما به دلیل عرضه به‌روزرسانی نسل نهمی Fallout 4 به تعویق افتاد؛ چراکه این به‌روزرسانی سازگاری با مادها را دچار تغییر کرده بود. پس از این تاخیر شرکت GOG تصمیم گرفت به تیم مادسازان برای تست بهتر Fallout London کمک کند.

بازیکن‌هایی که تمایل دارند این ماد را نصب و تجربه کنند، باید نسخه Game of the Year بازی Fallout 4 را در اختیار داشته باشند. همچنین کاربران استیم برای تجربه این ماد باید مطمئن شوند نسخه بازی با ورژن قبل از انتشار به‌روزرسانی نسل نهم مطابقت داشته باشد.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات