سونی از کنترلر دوال‌ سنس با طرح بازی Concord رونمایی کرد

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
شخصیت‌های مختلف آماده رقابت در بازی Concord
شرکت سونی از کنترلر دوال‌سنس با طرح اختصاصی بازی Concord رونمایی کرد که قرار است انحصارا در بازار ایالات متحده به فروش برسد.
تبلیغات

شرکت سونی به‌مناسبت نزدیک شدن زمان عرضه بازی تیراندازی چندنفره Concord، از کنترلر دوال‌سنس رسمی و اختصاصی آن رونمایی کرد. این کنترلر پلی استیشن 5 فقط در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند آن را سفارش دهند.

بااعلام شرکت سونی، این کنترلر در تاریخ ۲ شهریور ۱۴۰۳ (۲۳ آگست ۲۰۲۴) به‌دست خریداران خواهد رسید. بااین‌حال هنوز نمی‌دانیم که فروش این کنترلر پس از اتمام زمان پیش‌خرید امکان‌پذیر خواهد بود یا خیر.

کنترلر دوال‌سنس اختصاصی بازی Concord

همانطورکه در تصویر رسمی رونمایی این کنترلر می‌بینیم، بخش جلویی آن با رنگ‌های پس‌زمینه اصلی بازی Concord طراحی شده است و در بخش از آن می‌توانیم سفینه نمادین بازی را ببینیم. همچنین در قسمت عقبی کنترلر لوگو و نام بازی Concord چسبانده شده‌اند.

طرفداران بازی Concord می‌توانند کنترلر اختصاصی این بازی را همزمان با تاریخ انتشار آن در ۲۳ آگست دریافت کنند. این بازی تیراندازی و چندنفره با قیمت ۴۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد و در دسترس بازیکن‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات