آپدیت نسل نهمی Hunt: Showdown به‌زودی منتشر می‌شود

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
کاور بازی Hunt: Showdown
پس از مدت‌ها انتظار سرانجام اعلام شد که به‌روزرسانی نسل نهمی بازی Hunt: Showdown به‌زودی عرضه می‌شود.
تبلیغات

استودیوی کرایتک اعلام کرده است که ارتقای نسل نهمی بازی Hunt: Showdown در تاریخ ۱۵ اوت ۲۰۲۴ (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) منتشر می‌شود و Hunt: Showdown 1896 نام دارد. Hunt: Showdown یک بازی شوتر لوت‌محور است که این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این ژانر شناخته می‌شود و با اینکه چند سال از عرضه آن می‌گذرد، اما هنوز بسیار محبوب است.

مدتی پیش استودیوی کرایتک وعده داد که نسخه جدیدی از این بازی در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد و تجربه بازیکنان را حسابی بهبود خواهد داد. آپدیت نسل نهمی Hunt: Showdown با نام Hunt: Showdown 1896 به‌عنوان یک ارتقاء رایگان برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مخفی‌کاری در جنگل در بازی Hunt: Showdown

Hunt: Showdown 1896 با استفاده از موتور CRYENGINE 5.11 توسعه یافته است و همین امر موجب شده که تصاویر و صداهای بازی بهبود بسیار زیادی را در مقایسه با نسخه اصلی تجربه کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که نسخه اصلی دیگر روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قابل بازی نخواهد بود و نسخه‌های نسل نهمی تنها راه برای تجربه Hunt: Showdown هستند.

تمامی بازیکنان کنسول به‌صورت خودکار و بدون هیچ هزینه‌ای درکنار خریدهای قبلی و پیشرفت‌های خود، یک ارتقاء رایگان به نسخه جدید دریافت خواهند کرد. متأسفانه اگر بازی را روی کنسول تجربه می‌کنید و هیچ یک از کنسول‌های نسل نهم را ندارید، از تجربه نسخه‌های قدیمی و جدید Hunt: Showdown محروم خواهید شد.

تماشای تریلر از یوتیوب

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات