آیا بازی Blasphemous 3 در حال توسعه است؟

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
اطلاعیه جدید بازی Blasphemous
آیا اطلاعیه جدید استودیوی کیچن گیم به بازی Blasphemous 3 اشاره دارد؟ با ما همراه باشید تا این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.
تبلیغات

تقریبا یک سال از زمانی‌که استودیوی اسپانیایی کیچن گیم دنباله مورد انتظار Blasphemous را منتشر کرد، می‌گذرد. تقویت نقاط ضعف نسخه اول، گسترش جهان بازی و بهبود سیستم‌های گیم‌پلی و گان‌پلی باعث شدند تا Blasphemous 2 به خوبی در دل طرفداران جا باز کند.

انریکه کابزا، کارگردان خلاق و نویسنده مجموعه Blasphemous، تصویری منتشر کرده که حاوی یک پیام است. روی این تصویر نوشته شده «اطلاعیه‌ای در راه است ...» متاسفانه جز این تصویر جزئیات دیگری در دست نداریم و نمی‌دانیم منظور از «اطلاعیه» دقیقا چه چیزی می‌تواند باشد.

بسیاری حدس می‌زنند که این تصویر به بسته‌الحاقی Blasphemous 2 اشاره دارد. اما بااین‌حال عده‌ای نیز معتقدند که بازی Blasphemous 3 هم‌اکنون در حال توسعه است و به‌زودی معرفی خواهد شد. اگر بخواهیم صادق باشیم باید بگوییم احتمال رونمایی از نسخه سوم این مجموعه بسیار کم است؛ اما قطعا می‌توان آن را در نظر گرفت.

مدت زمان زیادی از عرضه Blasphemous 2 نمی‌گذرد و همچنان عملکرد خوبی در بازار دارد. همچنین نسخه کلکسیونی آن اخیرا منتشر شد و اگر تمامی این موارد را کنار هم بگذاریم، متوجه می‌شویم که معرفی نسخه سوم خیلی بعید به نظر می‌رسد. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات