بازی Dragon Age: The Veilguard از استیم دک پشتیبانی می‌کند

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گردهم‌آیی کاراکترهای Dragon Age: The Veilguard
استودیو بایوور اعلام کرد که Dragon Age: The Veilguard از استیم دک پشتیبانی می‌کند و در آینده نه‌چندان دور از زمان عرضه بازی رونمایی می‌کند.
تبلیغات

استودیو بایوور و شرکت الکترونیک آرتز پس از سال‌ها انتظار سرانجام در اوایل تابستان از بازی Dragon Age: The Veilguard رونمایی کردند که در پاییز ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. با اینکه تاکنون جزئیات زیادی از این بازی اکشن نقش‌آفرینی منتشر شده است، زمان دقیق عرضه آن مشخص نیست. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این وضع در آینده نه‌چندان دور تغییر می‌کند و نباید زمان زیادی را برای اطلاع از تاریخ انتشار بازی منتظر بمانیم.

استودیو BioWare در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که Dragon Age: The Veilguard از استیم دک پشتیبانی می‌کند و برای تجربه این بازی روی دستگاه گیمینگ قابل‌حمل شرکت Valve نیازی به ورود به EA App نیست. علاوه‌براین توسعه‌دهندگان به طرفدارها اطمینان دادند که مراحل توسعه به‌خوبی پیش می‌رود تا این بازی در موعد مقرر به‌دست گیمرها برسد. بایوور تأیید کرد که زمان عرضه بازی در اواخر تابستان سال جاری اعلام خواهد شد.

بازی Dragon Age: The Veilguard در رویداد کامیک-کان سن دیگو حضور دارد که در بازه زمانی ۴ تا ۷ مرداد (۲۵ تا ۲۸ جولای) برگزار می‌شود؛ درحالی‌که انتظار می‌رود این ویدیوگیم قدم به نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۴ نیز بگذارد. امیدواریم که در یکی از این رویدادها جزئیات مربوط‌به تاریخ انتشار بازی به اشتراک گذاشته شود؛ اثری که در زمان عرضه دردسترس کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات