نشانه‌هایی از ریمستر Legacy of Kain: Soul Reaver در کامیک-کان سن دیگو دیده شد

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر جذاب بازی Legacy of Kain Soul Reaver اسکوئر انیکس
گزارش جدیدی نشان می‌دهد شواهدی از حضور ریمستر Legacy of Kain: Soul Reaver 1 and 2 در کامیک-کان سن دیگو مشاهده شده است.
تبلیغات

رویداد کامیک-کان سن دیگو به‌تازگی آغاز شده است و طرفداران بازی‌های ویدیویی منتظر اعلامیه‌ها و به‌روزرسانی‌های تازه‌ای هستند. حال به نظر می‌رسد رویداد امسال در میان اخبار و اعلامیه‌های رسمی، موارد دیگری دارد که می‌توانند برای گروهی از بازیکن‌ها جالب توجه باشند؛ برای مثال شواهدی از ریسمتر دو بازی اول سری Legacy of Kain: Soul Reaver در این رویداد مشاهده شده است.

نسخه‌های اول و دوم Legacy of Kain: Soul Reaver بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستند که توسط سازنده سری Tomb Raider یعنی استودیو کریستال داینامکیس توسعه یافته‌اند. این دو بازی طرفداران قابل‌توجهی دارند که تاکنون درخواست‌های زیادی برای احیای این سری داشته‌اند. بااین‌حال بیش از دو دهه می‌شود که سری Legacy of Kain: Soul Reaver در خاموشی به سر می‌برد و خبری از نسخه جدید آن نیست.

حال به نظر می‌رسد عده‌ای نشان تجاری و لوگوی Legacy of Kain: Soul Reaver 1 and 2 Remastered را در مراسم کامیک-کان سن دیگو دیده‌اند و تصاویر آن را در توییتر با سایر مخاطبان به اشتراک گذاشته‌اند. بااینکه این ریمستر بازی‌های Legacy of Kain: Soul Reaver هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است، دیده شدن آن می‌تواند به احتمال رونمایی قریب‌الوقوع اشاره کند. علاوه‌براین استودیو کریستال داینامیکس در گذشته درخواست زیاد گیمرها برای احیای Legacy of Kain را تایید کرده است؛ بنابراین طرفداران این سری امیدوار هستند اخبار جدیدی از آن را دریافت کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات