بازی Crimson Desert در گیمزکام امسال قابل تجربه خواهد بود

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
مقابله با اهریمنان جنگل تاریک در بازی Crimson Desert
استودیو Pearl Abyss اعلام کرد بازی موردانتظار Crimson Desert در گیمزکام ۲۰۲۴ قابل تجربه است.
تبلیغات

استودیو کره‌ای Pearl Abyss رسما تایید کرد بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز Crimson Desert که از مدت‌ها قبل به اثری موردانتظار برای بازیکن‌ها تبدیل شده است، به‌طور کامل در گیمزکام ۲۰۲۴ قابل بازی خواهد بود. این رویداد از تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ (۲۱ آگست ۲۰۲۴) تا ۴ شهریور (۲۵ آگست) در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود و عموم بازیکن‌ها می‌توانند از محتوای آن دیدن کنند.

استودیو Pearl Abyss در بیانیه خود گفت: «برای اولین بار بازی Crimson Desert از طریق غرفه ما در گیمزکام امسال در شهر کلن آلمان برای عموم بازیکن‌ها در دسترس و قابل بازی خواهد بود. ما برای ملاقات با بازدیدکنندگان گیمزکام و برقراری ارتباط با سایر بازیکن‌هایی که از سراسر جهان مشتاقانه منتظر تجربه بازی Crimson Desert هستند، لحظه‌شماری می‌کنیم.»

بازی Crimson Desert با پشتیبانی انجین BlackSpace ساخته می‌شود و قرار است تجربه‌ای با مبارزات اکشن و ماجراجویی‌های نفسگیر در جهانی باز و فانتزی را ارائه دهد. داستان این بازی روایتگر سفر چند مزدور است که برای بقا در قاره Pywel می‌جنگند. این بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد و تنها می‌دانیم در سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات