پلی استیشن وی‌آر ۲ به‌زودی در استیم قابل استفاده خواهد شد

جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲
اخیرا برنامه پلی استیشن وی‌آر ۲ به استیم اضافه شده است که اجازه می‌دهد از هدست واقعیت مجازی سونی در این پلتفرم استفاده کنید.
تبلیغات

سونی به منظور افزایش قابلیت‌های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ و گسترش اکوسیستم آن، تصمیم به یکپارچه‌سازی آن با پلتفرم پی‌سی گرفته است. مدتی پیش سونی آداپتوری برای این سخت‌افزار عرضه کرد که به کاربران امکان اتصال پلی استیشن وی‌آر ۲ به کامپیوتر را می‌دهد. به‌زودی نیز این هدست واقعیت مجازی در استیم قابل استفاده خواهد بود.

براساس اطلاعاتی که از یک برنامه جدید در استیم منتشر شده است، این پلتفرم قرار است در تاریخ ۶ اوت (۱۶ مرداد)، پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ به استیم اضافه خواهد شد. طبق اطلاعات صفحه این اپلیکیشن در استیم، شما قادر خواهید بود بازی‌های واقعیت مجازی کامپیوتر و استیم را روی پلی استیشن وی‌آر ۲ خود اجرا کنید، فریمور هدست و کنترل‌های خود را ازطریق استیم به‌روزرسانی کنید، تنظیمات را تغییر دهید و کارهای بیشتری انجام دهید. بااین‌حال، همان‌طور که انتظار می‌رود، برای استفاده از اپلیکیشن استیم روی هدست واقعیت مجازی سونی، به آداپتوری که قبلا معرفی شده بود، نیاز خواهید داشت.

ماه گذشته، گزارش‌هایی منتشر شدند که ادعا داشتند سونی بودجه توسعه بازی‌های پلی استیشن وی‌آر ۲ را کاهش داده است، زیرا این دستگاه در جذب مخاطبان گسترده موفق نبوده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات