تریلر Marvel Rivals قهرمانان محبوبی را نشان می‌دهد

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کاراکترهای بازی Marvel Rivals
شرکت نت‌ایز گیمز تریلر سینمایی جدیدی از بازی Marvel Rivals پخش کرد که برخی از ابرقهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های مارول را نشان می‌دهد.
تبلیغات

نسخه بتای خصوصی بازی Marvel Rivals شرکت NetEase Games درحال‌حاضر دردسترس برخی از کاربران کامپیوتر، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار دارد. این بازی عملکرد خوبی در زمینه جذب بازیکن دارد و در زمان نگارش این مطلب به ۵۲ هزار و ۶۷۱ بازیکن همزمان در استیم دست یافته است. اکنون تریلر سینمایی جدیدی از مارول رایولز پخش شده است که قهرمانان و ضدقهرمانان دیگر بازی را نشان می‌دهد.

این تریلر دقیقا توضیح نمی‌دهد که چرا جریان زمان دچار درهم‌تنیدگی شده است، اما یک نسخه از دکتر دووم به‌همراه ارتشی از ربات‌های Doom-Bot با سفر در زمان می‌خواهند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند.

پنی پارکر و راکت راکون مشغول رسیدگی به این موضوع می‌شوند و مجیک و مرد آهنی نیز درنهایت و پس از یک درگیری کوتاه درکنار پلنگ سیاه و مگنیتو به مبارزه می‌پیوندند. جالب‌ترین بخش این تریلر مربوط‌به ثور است؛ به‌خصوص که لوکی از این سردرگمی برای حکومت بر آزگارد استفاده می‌کند. این تریلر دکتر دووم کنونی را نیز نشان می‌دهد که از برنامه‌های دکتر دووم آینده چندان رضایت ندارد. احتمال اینکه این شخصیت‌ها قابل تجربه باشند، زیاد به‌نظر می‌رسد.

تاریخ انتشار Marvel Rivals هنوز مشخص نیست، اما نسخه بتای بازی تا تاریخ ۱۵ مرداد قابل تجربه است.

تماشای تریلر در یوتوب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات