ویدیوهای جدیدی از بازی Dynasty Warriors: Origins منتشر شد

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
حمله به قصر در میان انبوه سربازان در بازی Dynasty Warriors: Origins
جدیدترین تریلرهای منتشر شده از Dynasty Warriors: Origins نبردهای عظیم، نقشه بازی و موارد دیگر را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

شرکت امگا فورس در رویداد چایناجوی ۲۰۲۴ چندین ویدیو از جدیدترین بازی خود منتشر کرد و تمامی آن‌ها به‌صورت یک‌جا ازطریق لینک زیر قابل مشاهده هستند. این ویدیوها به ارائه جزئیات داستان و برخی از مکانیک‌های بازی می‌پردازند.

تماشا از یوتیوب

داستان Dynasty Warriors: Origins قبل از شورش Yellow Turban در دوران سه‌پادشاهی روایت می‌شود و روی یک مبارز فراموش‌شده متمرکز است. پس از رسیدن به دهکده‌ای، او با ژانگ جیائو و گوان یو متحد می‌شود تا با دولت فاسد مبارزه کنند. بازیکنان باید با کمک متحدان خود ارتش‌های دشمن را از بین ببرند و به‌دنبال این موضوع نبردهای عظیمی ایجاد می‌شود که نمونه آن را در کم‌تر بازی‌ای می‌توان یافت.

شمشیر، مشت و سایر سلاح‌ها برای نبرد با دشمنان در دسترس هستند. بااین‌حال اگر شرایط خاصی را برآورده کنید می‌توانید افسران متحدی مانند گوان یو را به کنترل خود در آورید و از توانایی‌های آن‌ها بهره ببرید. این بازی دارای یک نقشه بزرگ با میدان‌های جنگ مختلف است و می‌توانید با متحدانی که در همسایگی شما هستند نیز تعامل داشته باشید.

Dynasty Warriors: Origins در سال آینده میلادی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد؛ بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات