رکورد درآمد ۳ میلیارد دلاری بازی موبایل Monopoly Go

شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
2024-5-monopoly-boardgame
درآمد سرسام‌آور ۳ میلیارد دلاری شرکت هسبرو از طریق مالکیت لایسنس بازی مونوپولی و موفقیت چشمگیری که نسخه موبایل تا به امروز کسب کرده است.
تبلیغات

شرکت هسبرو، مالک عنوان مونوپولی، در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که بازی Monopoly Go که توسط استودیو اسکوبی ساخته شده، از زمان انتشار خود در فروردین سال گذشته بیش از۳ میلیارد دلار درآمد داشته است. این عدد بیش از ۱۵ میلیون بار بیشتر از درآمد نسخه بردگیم بازی است!

درآمد این بازی موبایلی تنها هفت ماه پس از عرضه به مرز یک میلیارد دلار رسیده بود و به نظر می‌رسد که این روند ادامه‌دار است. نکته جالب در مورد درآمد این بازی این است که نشان می‌دهد «مونوپولی گو» نه تنها پس از عرضه روند صعودی درآمدزایی خود را حفظ کرده بلکه با گذشت زمان درآمد خود را افزایش هم داده است. باید دید که این روند صعودی تا چه زمانی برای مونوپولی ادامه‌دار می‌شود.

بازی رومیزی MONOPOLY GO! - مونوپولی

کریس کاکس، مدیرعامل هسبرو در رابطه با این رکورد که در گزارش مالی سه ماهه دوم هسبرو منتشر شد، اظهار کرد:«از زمان عرضه، این بازی بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد داشته است و هسبرو را به برترین مالک لایسنس یک بازی ویدیویی در سال گذشته کرده است. این تیم همچنان به دنبال استفاده از فرصت‌های پیش روی خود برای صدور مجوز برای کامپیوتر، کنسول و موبایل‌ها است تا این مجموعه ثروتمند را حتی ثروتمندتر هم بکند.»

جینا گاتر، مدیر مالی هسبرو با اظهار نظر در مورد درآمدزایی ناشی از موفقیت Monopoly Go خاطرنشان کرد که محبوبیت مستمر بالدرز گیت ۳، که هسبرو بخشی از حق امتیاز آن را هم دارد، نیز در این افزایش درآمد تاثیرگذار بوده است. او گفت:«درآمد سه ماهه دوم امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد رشد داشت که عمدتا به دلیل صدور لایسنس عنوان موفق مونوپولی گو و تا حدودی از طریق محبوبیت بالدرز گیت ۳ است. در سه ماهه گذشته، ما در مورد توانایی خود برای کسب درآمدی بالاتر از آنچه برنامه‌ریزی شده بود و در مدت زمان کوتاه‌تر از آنچه فکر می‌کردیم، صحبت کردیم. به همین دلیل توانستیم در سه ماهه اول امسال تقریبا ۳۵ میلیون دلار بیشتر از حداقل درآمد تضمین‌شده خودمان که ۵ میلیون دلار بود، کسب کنیم.»

نظر خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات